Annons:
Etikettövrigt
Läst 2658 ggr
Irian
2/16/11, 10:49 PM

Presentation?

Hej!

Ny här på Litteratur, har funnits på Ragdoll i Fokus ett par år. Har inte upptäckt den här hörnan förrän nu! Vet inte om man "brukar" presentera sig här, men gör det i alla fall.

Är 45 år, distriktssköterska och lärare, med två barn, man och två katter. Läser periodvis mycket. Mer förr än nu, förstås, då familj och arbete slukar mycket av tiden.

Var för ca tio år sedan stammis på min lokala biblioteksfilial, så till den milda grad att de skickade vykort till mej när jag flyttat, för att säga att de saknade mej Skrattande

Har varit fantasy-galning förr, men antingen har fantasygenren försämrats, eller så har jag blivit gammal. Läser nu mest lite mer udda historier när jag får tag i dem. Slukar också Ajvide och Theorin när chansen finns. Går just nu och gruvar mig inför att läsa Hanteringen av odöda - tog hem den från bibblan härom veckan, men blev mörkrädd bara av att hålla i den, så den får nog ligga och mogna ett tag till… Skäms

Annons:
[lucke]
2/16/11, 11:03 PM
#1

Hej!

Vilket trevligt intiativ- jag ska nog göra detsamma snart (är tämligen ny på litteratursajten).Glad

korpsyster
2/20/11, 4:09 PM
#2

Då har du något att se framemot och bli lite nagelbitande av :)

Irian
2/20/11, 11:23 PM
#3

Tack för svar :)

Håller just nu på med En dag av David Nicholls, en bok höjd till skyarna av min annars säkra svärmor. Jag tycker mest att den är för seg.

Väntar på att få sätta igång med Den hemliga skriften av Sebastian Barry…

Så nagelbitandet får vänta en stund ;)

Upp till toppen
Annons: