Annons:
Etikettinnehållsdiskussion
Läst 2645 ggr
Cornish-rex
2010-12-28 22:27

Harlequin

Hej!

Någon mer än jag som läser dessa böcker? Jag tycker de är alldeles lagom då man inte vill gå in i någon djupare historia. En lagom handling när man är trött om kvällarna :).

Men denna djungel för att hitta rätt Harlequin-bok! Så nu skulle jag vilja att ni delade med er om era Harlequin-favoriter.

Själv gillar jag de historiska. Jag tycker Viljor av stål av Catherine Marchär riktigt bra.

Vilken är din favorit?

Annons:
[Thiah]
2011-01-08 22:44
#1

Jag läser massor av harlequin, tycker det är så jätteskönt att ha en bok som jag snabbt kommer igenom och som slutar bra.

Jag ÄLSKAR de historiska harlequin böckerna. Glad

Cornish-rex
2011-01-08 23:33
#2

Ja, de är helt underbara! Hmm.. läste ut en riktigt bra en här om dagen. Måste kolla upp titeln!

Har du någon favorit?

[Thiah]
2011-01-08 23:46
#3

Jag läser så många  harlequin att jag inte direkt har någon favorit. De historiska är mina favoriter…

Tarotstollan
2012-11-15 22:50
#4

Jag prenumererar på Harlequins Paranormal Romance.
Älskar dessa böcker om varulvar, vampyrer, feér, häxor, varkatter mm
Jag fick 2 st nya idag, tyvärr är de fortsättningsböcker på olika serier så jag kan bara lägga dem till samlingen. Jag vill ha hela serien komplett innan jag börjar läsa!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Thiah]
2012-11-17 14:20
#5

#4 lite trist när det kommer en del av serien. Jag vill gärna ha hela serien också innan jag börjar läsa.

Howliten
2012-11-27 08:44
#6

Gillar de historiska harlequin. Gillar att kvinnorna där är självständiga, modiga och inga våp samt så är det lite "Errol Flynn-äventyr" över det hela oftast.

Jag är glad. Är du?

Annons:
Upp till toppen
Annons: