Annons:
Etikettboktips
Läst 2890 ggr
hannakb
2010-06-27 22:04

Magnus Nordin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan och halloj!

Jag har hittat en författare som verkligen faller mig i smaken och vill gärna veta någon mer som gillar honom lika mycket som jag!

Jag rekomenderar  starkt Magnus Nordins lite mer skräckinspirerade ungdomsroman Tystnadens Hus. Jag som tonåring tycker att den passar alla åldrar.

Den är bra skriven och man vill inte lägga den ifrån sig även om det blir mer och mer skrämmande ju längre man kommer i boken.

Nu är jag lite lat och snor texten från baksidan:

"Vad är det för ljud Stella vaknar av på nätterna? Det låter som om någon eller något krafsar och river.

Vem är den lilla flickan som står ensam på innergården? Hon säger att hon bor i huset med sin pappa, men Stella har aldrig sett någon pappa. Flickan säger också att hennes mamma gick till källaren för att leta efter en dockklänning. Och att hon aldrig sett henne sedan den gången. Vilka hemligheter döljer sig i rivningshuset  där Stella och Gabriel gömmer sig efter flykten från sektledaren? Är Stella och Gabriel verkligen de enda i huset?"

Annons:
[DR.HP]
2012-07-20 20:06
#1

Jag älskar verkligen hans böcker! Har läst var enda en av dem.

Jag rekomenderar: Djävulens märke starkt! :D

hannakb
2012-08-07 21:17
#2

#1 Jag har läst alla jag med! Vilken är favoriten? Det är ju riktigt svårt att välja, men om jag måste så tar jag nog Förföljaren eller Tystnadens hus. :)

Upp till toppen
Annons: