Annons:
Etikettövrigt
Läst 2580 ggr
MiiM
2009-12-11 21:50

Tips:

Hej!

Nu här har just hittat hit. (Måste varit blind.)

Har lite tipps på olika sidor. (Om Böcker självklart.)

1: Bokbob.se   

(Det är ett antikvariat på Internet. Vi strävar efter att ha ett brett urval av skönlitteratur och fackböcker. Du skall kunna finna även lite udda författare och titlar. Kopierat texten från sidan. Lättast.)

2: pocketklubben.se

3: www.folkboken.se

4: internetbokklubben.se

5: Leka Lära Leva (bokklubben för sig som arbetar med barn i förskolan och de första skolåren. Som medlem får du en alltid aktuell bild över ny litteratur som rör ditt pedagogiska arbete. Vi bevakar nyutgivningen från en rad olika förlag och presenterar det bästa för dig i vår medlemstidning - ett enkelt och praktiskt sätt för dig att hålla dig uppdaterad. Kopierat texten från sidan. Lättast.)

6: Bokförlaget Daidalos  (Sedan starten 1982 har Bokförlaget Daidalos presenterat såväl klassiska texter som viktiga bidrag till vår tids tänkande. Den största delen av vår utgivning ligger inom filosofi och samhällsvetenskap, men du finner också historia, pedagogik och litteraturvetenskap. Här på vår hemsida kan du enkelt söka bland våra titlar och författare för att få fram information eller beställa böcker.Kopierat texten från sidan. Lättast.)

7: damm.se/bokklubbar

8: Bokklubben Hem & Trädgård

9: boknöje.se

10: Bokklubben Mat & Njutning

11: bonniers bokklubb.se

12: böckernas klubb

13: Camera Natura ( Det  en nordisk naturfototidskrift Kopierat texten från sidan. Lättast.)

14: Clio (är Sveriges ledande bokklubb för dig som är intresserad av historia och kulturhistoria. Kopierat texten från sidan. Lättast.)

15: bokklubben svalan.se

16: barn bokhandeln.com

17: barnens bokklubb.se

//M

 

Annons:
MiiM
2009-12-11 22:54
#1

Min dator krånglar…

Så texten ovan vart en aning fel stavat så jag

rättar till här :

Boktips:

Hej!

Nu har jag just hittat hit. ("Måste ha varit blind".)

Har lite tipps på olika sidor. (Om Böcker självklart.)

Hoppas det är okej och att det blir i alla fall lite uppskattat.

//M

 

Upp till toppen
Annons: