Annons:
Etikettboktips
Läst 1202 ggr
[Malin]
2/26/13, 2:28 PM

Bokrean 2013 - Fynd

Hej,

Tänkte vi kunde berätta lite här vad vi har köpt på årets bokrea som ju drog igång idag.

Jag har köpt två böcker av Lucy Dillon (Ensamma hjärtan och hemlösa hundar + Hundar, hus och hjärtats längtan) samt trilogin om Viktoria Bergman (Kråkflickan, Hungerelden och Pythians anvisningar).

Annons:
Yelly Bean
2/26/13, 6:04 PM
#1

Jag hittade En Vampyrs Bekännelse, Beautiful Creatures, Alla Själars Natt och Världskrig Z. Utöver det hittade jag också Den Tomma Stolen (Rowlings nya), dock inte till reapris. Men hade tänkt köpa den ändå. 🙂

Tarotstollan
2/27/13, 7:37 PM
#2

Jag har bara köpt 2 böcker (ännu). En bok om "Europas kungahus" som mamma skall få och till mig själv "Tecken & Symboler" en illustrerad handbok om ursprung och innerbörd.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Afturelding
2/27/13, 9:16 PM
#3

Processen, Moment 22, Stolthet och Fördom samt Det bästa av allt fick följa med oss hem igår :) Två till mig och två till sambon. Och så följde det med fem faktaböcker också. Nu får det vänta till nästa vecka när de börjar säljas för halva reapriset ;)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

leemland
3/2/13, 4:42 PM
#4

Idag köpte jag "Fotografera Barn av Tamara Lackey" och "Resehandbok för singlar av Liz Tuccillo" , mycket prisvärda :) 

Samlar på fotoböckerna i serien " Fotografikunskap" .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cafesinner
3/2/13, 5:59 PM
#5

Än så länge Det finns annan frukt än apelsiner av Jeanette Winterson :)

[nathalie44]
3/9/13, 10:18 PM
#6

jag köpte Eld den kostade 79

Annons:
Upp till toppen
Annons: