Övrigt

Skriva bok?

2013-04-30 17:18 #0 av: Sozzia

Bor du i Stockholm? Har du planer på att skriva en egen bok? Eller kanske är du redan påbörjad/klar med ditt projekt?

Fortfarande finns det chans att få vara med i vår författargrupp som har sin första träff nu på lördag (4/5 kl. 14.00). Vi hjälper varandra genom peppning, tips o ideer m.m...

PM:a mig ifall du också vill tillhöra gruppen!

Anmäl
2013-04-30 17:21 #1 av: [rocklover]

finns det ngn åldersgräns på det? och vilken åldersgrupp är gruppen för?..

Anmäl
2013-04-30 20:07 #2 av: Swadika

Ah synd att man inte bort i Stockholm, men väldigt roligt och hoppas många anmäler sig och att ni får trevligt :)

MVH Swadika
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”
- Stephenie Meyer

Anmäl
2013-04-30 20:52 #3 av: Sozzia

# 1. För vuxna. (Dvs över 18 år)

Anmäl
2013-04-30 21:06 #4 av: Sozzia

# 2. Jag är medveten om att det finns ett intresse även utanför Stockholm. Och jag är helt övertygad om att talang och drömmar finns spridda runtomkring i landet. Skämtar

Min förhoppning är att den här gruppen ska bli framgångsrik och att vi hjälper varandra så gott vi kan att lyckas.  Glad

Det finns eventuella planer på att starta en rikstäckande grupp, eftersom intresset finns. Mer kan jag inte säga förrän efter helgen! Tyst

Så... med andra ord går det bra att chansa och att anmäla sitt intresse även om man inte kan träffas fysiskt, så får vi se vad jag kan samordna! Cool

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.