Övrigt

The Walking Dead

2014-10-14 13:26 #0 av: Daehyun_cheesecake

Jag hoppas detta är rätt sajt för min fråga :)
Antar att ni känner till The Walking Dead - TV serien. Nu är det så att jag tänkte läsa den tecknade comic-book serien.
Någon som vet hur många volymer det finns och vad de olika volymerna heter? :)

Anmäl
2014-10-14 13:33 #1 av: Yuuuhanna

Dom heter också The Walking Dead och är skrivna av Robert Kirkman. Om jag fattat det rätt så är det serietidningar och det finns 132 nummer samlat i 22 volymer eller i 10 böcker om man så vill.

Anmäl
2014-10-14 13:34 #2 av: Yuuuhanna

Här tror jag du har den informationen du söker :)

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Walking_Dead_%28comic_book%29

Anmäl
2014-10-14 13:37 #3 av: Daehyun_cheesecake

#2 okej, tack! :))

Anmäl
2014-10-14 19:58 #4 av: kissidor

om du har en surfplatta så finns de på engelska i comixologyappen. det är väldigt trevligt att läsa serietidningar i en surfplatta, och lite billigare brukar det vara också Glad

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-10-15 13:01 #5 av: Daehyun_cheesecake

#4 tack, men föredrar hellre att sitta med en mysig bok/serietidning Glad
Surfplattor sitter man ändå så mycket med tycker jag

Anmäl
2014-10-15 13:30 #6 av: kissidor

jag har ju suttit med serietidningar och böcker i pappersformat kanske dubbla din livstid skulle inte förvåna mig Skrattaroch nog har jag ju varit nöjd och glad då Glad. men en av de saker jag uppskattar så mycket med att läsa i läsplatta (böcker) och surfplatta (tidningar) att jag aldrig kommer att gå tillbaka är att jag alltid har alla med mig - och de går aldrig sönder eller kommer bort heller Glad. men sambon tycker som du, det ska prassla säger han

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.