Annons:
Etikettboktips
Läst 1540 ggr
Lavine
2014-12-04 20:45

Julklappsböcker

Vad önskar ni er för böcker i julklapp? Vill ni ha det? Kommer ni ge bort några, vilka? När jag var liten fick jag alltid minst en bok i julklapp, och det var alltid lite magiskt att börja på den i allt julsken redan på julaftons kväll. Numera köper jag mina egna julklappsböcker, slår in och allt. :-)

Annons:
Tarotstollan
2014-12-04 23:03
#1

Jag brukar köpa någon bok till min mamma men det är inte lätt att välja något till henne.
I år funderar jag på böckerna om pensionärs rånarna eller Jonas Gardells trilogi, har inte bestämt vilka. Mycket beror ju på vad som finns i bokhandeln när jag skall köpa mina julklappar.
Jag köper böcker hela tiden till mig själv och har ett eget bibliotek vid det här laget så det blir inget särskilt köpt till jul. Det kommer böcker hela tiden från olika bokklubbar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

ilenna90
2014-12-05 14:25
#2

jag köper mest e-böcker eftersom jag helst läser på engelska, och det blir betydligt billigare att köpa dom i e-form då :) 
Men jag har önskat mig My chemical romance´s biografi i julklapp :)

Lavine
2014-12-08 19:50
#3

Jag vet faktiskt inte vad jag vill ha själv i år. Har köpt lyrik ett par år, men inte läst så mycket i dem som jag hade tänkt. Jag köper också mer och mer e-böcker, men grejen med julklappsbok är definitivt en pappersbok. Måste visst skriva önskelista till mig själv. :-o :-) Jag ska ge bort en vegetarisk kokbok och romanen Hägring 38 av Kjell Westö, eftersom jag själv tyckte den var så bra.

Cireea
2014-12-10 17:24
#4

Jag har önskat mig hela Mortal Instruments - serien i julklapp 🙂Hoppas jag får ett par av böckerna åtminstone!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Allt oviktigt
2014-12-16 19:53
#5

Jag önskar mig inga böcker och kommer inte att ge bort några.  Har inget behov av att äga böcker utan bara av att läsa så jag lånar i stort sett bara

Imasy
2014-12-17 10:44
#6

Jag har köpt första Doktor Proktor boken åt ett av barnen, och jag önskar mig massor av böcker själv :)

Har hittat en del fackböcker inom hantverk jag är intresserad av, men jag tror att jag kommer köpa dessa själv, efter att ha tittat i dem och kan bedöma om det är på min kunskapsnivå eller ej mm.

Så det får nog bli någon till min pocketsamling. Har ju en del serier som inte är kompletta ännu.

Annons:
Upp till toppen
Annons: