Annons:
Etikettboktips
Läst 1559 ggr
Imasy
1/2/15, 12:13 AM

Fick ni någon bok i julklapp - Vilken?

Själv fick jag faktiskt inte en enda i år 🤫

Annons:
nottheonly
1/2/15, 12:27 AM
#1

Jag fick ett presentkort på cdon och då valde jag att beställa dessa böcker 🙂

Endgame: The Calling av James Frey & Nils Johnson-Shelton
Gone: Fear av Michael Grant
The immortals: Evermore av Alyson Noël
Magic Bites av Ilona Andrews

sisela
1/2/15, 12:28 AM
#2

Inte jag heller tyvärr, men jag gav en till min mamma. "Väggen" av nån på M, nu har jag glömt vad hon hette. Den har gått som radioföljetong tydligen men mamma missade sista hälften. Hon har läst hela julen, så den var bra :)

Tarotstollan
1/2/15, 12:43 AM
#3

Inga böcker här om det inte räknas det jag köpte från bokklubbarna som kom lagom till jul.
Däremot köpte jag 4 böcker till mamma, Jonas Gardells trilogi "Torka inte tårar utan handskar" och en som hette "Saras nyckel".
Hon läser för fullt så det var nog ett bra köp!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Imasy
1/2/15, 12:44 AM
#4

Var Gardells böcker bra? Har en av dem i hyllan, funderar på att läsa hela serien vid tillfälle.

ilenna90
1/2/15, 1:03 AM
#5

jag fick ´not the life it seems - my chemical romance´ :D 

#4 nu kommer jag och lägger mig i här haha ;) har du sett torka aldrig tårar-serien? :) Jag såg den först och köpte sedan första boken men blev faktiskt besviken. Brukar oftast bli mer berörd av böcker än filmer men den här gången var det faktiskt tvärtom.

Tarotstollan
1/2/15, 1:08 AM
#6

Jag har inte läst dem bara sett filmerna på tv. Mamma tycker nog att de är bra för hon satte igång och läsa med en gång.
Jag har hört att Jonas skriver bra böcker över lag men har inte själv läst något av honom.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Imasy
1/2/15, 1:49 AM
#7

#4

Näe, jag såg aldrig den serien när den gick å tv. Tänkte fler gånger att jag skulle kolla på den i efterhand men det blev aldrig av,

sanpire
1/2/15, 12:24 PM
#8

Nä men  väntar på ett gäng böcker jag klickat hem till mig själv i julklapp ;)

Imasy
1/2/15, 4:09 PM
#9

#8

Ja sådana julklappar är väl de bästa 😃

[Tex]
1/3/15, 1:24 PM
#10

Jag fick tre böcker.
Storm Front av Jim Butcher (som jag hade önskat mig)
Bronsdolken 3 - Ormgudinnans besvärjelse av Michelle Paver (Del tre i en serie jag aldrig hört talas om, skriven för betydligt yngre personer än mig. Man kan ju undra hur dom tänkte där xD)
Den tredje boken var antingen Mord på julnatten eller Mord under julgranen.. minns inte vilken av dom. En av dom har jag haft sedan förut, och en fick jag nu. Har inte läst någon av dom. Inte alls min typ av bok, tyvärr.

Sen så beställde jag 14 böcker till mig själv, men dom har inte kommit ännu.
Blackdog av K.V Johansen
Frostbite: A Werewolf Tale av David Wellington
Never Cry Wolf av Farley Mowat
The Last Werewolf av Glen Duncan
Sharp Teeth av Toby Barlow
Watchers av Dean R Koontz
The Wolf & Taurus av Joseph Smith
Wolfborn av Sue Bursztynski
Ramblefoot av Ken Kaufman
Howl of the Wolf av Diane Rapp
lotr/hobbit http://www.tolkien.co.uk/file/IfbTdA8/03cf5644-7118-4600-a6d8-8a010bcb8df9.jpg  älskar omslagen, så fina!

elegantbanan
1/5/15, 2:45 PM
#11

Fick seriealbumet "Kvinnor ritar bara serier om mens" (illustrerad av massor av olika personer) av en kompis, och boken "Maggie Cassidy" (skriven av Jack Kerouac) av min Secret Santa på reddit. 🙂

melancholy were the sounds on a winter's night.

Daehyun_cheesecake
1/6/15, 10:09 PM
#12

Fick Fifty Shades of Grey 🤐
Och böcker av Cathy Glass

Blogg: http://nouw.com/KpopLove

AilyAdams
1/8/15, 2:05 AM
#13

Jag fick inga böcker men jag fick pengar som gick oavkortat till en hel hög. En hel hög är kanske fel terminologi då jag köpte samtliga i eboks-format till min e-reader. ✨

 **************************
Heter det De eller Dem?

Annons:
Upp till toppen
Annons: