Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1798 ggr
missmagicscabinet
2/11/16, 6:47 PM

Vilka är era favoritpar inom litteraturen?

Jag bloggade just en lista över mina favoritpar inom litteraturen HÄR

Vad har ni för favoritpar? 🙂

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

Annons:
AilyAdams
2/12/16, 11:16 AM
#1

Crowley och Azirapahle - Jag är helt på din linje här. ❤️

Eftersom jag läser mycket romanser så finns det alldeles för många par att välja på. Det finns de som bara är gulliga, andra som har en bra dynamik och ytterligare andra som är hot hot hot… 🤤

 **************************
Heter det De eller Dem?

missmagicscabinet
2/12/16, 1:30 PM
#2

#1 eller hur! De är bästa paret! ❤️ Jo, jag märkte själv att det var väldigt svårt att bara välja tio. Det finns många par som är intressanta av olika anledningar 🙂

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

Maleficum
2/12/16, 10:33 PM
#3

Håller med Skymning, på tok för många att välja på när man läst riktigt många romanser och man gillar dem av helt olika anledningar.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

missmagicscabinet
2/12/16, 11:34 PM
#4

#3 ja precis. Jag känner redan när jag ser på min lista att jag missat massor haha XD

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

IngaTrnqvist
2/13/16, 11:48 PM
#5

Har bara läst en av de böckerna, haha. Känner mig så ouppdaterad då jag inte haft tid att läsa så mycket på senare tid. Men jag gillar också Hazel och Gus. Några andra intressanta relationer är Juliette och Aaron från Shatter Me, June och Day från Legend, samt Amir och Hassan från The Kite Runner.

missmagicscabinet
2/14/16, 3:50 AM
#6

#5 det är inte du som inte är uppdaterad utan det är jag som läser väldigt okända böcker haha ^^ Jag har istället inte läst de du nämner men blir verkligen sugen på att kolla upp 🙂

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

Annons:
Tarotstollan
2/14/16, 10:37 PM
#7

Är i stort helt okända människor för mig, då jag inte fastnar så för personer i böcker.

De jag kan komma på just nu är Elizabeth Bennet och Mr. Darcy och även ett par som inte är ihop på det viset är ju Sherlock Holmes och Dr. Watson.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

missmagicscabinet
2/14/16, 10:41 PM
#8

#7 Elizabeth och Darcy är söta :) Sherlock och Watson är totalt ett romantiskt par! I alla fall i mitt huvud 😉

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

Tarotstollan
2/14/16, 10:59 PM
#9

#8. Ja, i alla fall om man tänker på tv-serien!😉 
Där är de gulliga ihop.👍

Jag tänkte först på de två karlarna i böckerna.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

missmagicscabinet
2/14/16, 11:38 PM
#10

#9 Jag tycker de har en romantisk vibb i böckerna också ^^ Men ja, tvserien är de söta i också 🙂

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

Upp till toppen
Annons: