Diskussioner

Bokrean!

2016-02-27 14:34 #0 av: missmagicscabinet

Vilka har varit på bokrean? vad har ni köpt?

För mig blev det 11 böcker som ni kan se här

Jag tycker det är väldigt kul med rean. Glad

Bok / film blogg: HÄR

Övernaturlig blogg: HÄR

Fantasy / komedi webcomic HÄR

Instagram: HÄR

Anmäl
2016-02-27 16:19 #1 av: panini

Bokrean här har varit kass för min del, nästan inget Fantasy så hittade bara 2 böcker på ICA. Pappa dock hittade massvis med deckare. Adlibris har dock en fantastisk bokrea detta året så beställde 10 böcker därifrån som jag hoppas kommer snart ;)

Anmäl
2016-02-27 16:40 #2 av: nadilda

Jag har hittills köpt två böcker på Akademibokhandelns rea "Den första kretsen" och "Mannen utan öde". Skrivna av två nobellpristagare. Planerar att beställa några fler från Adlibris.

Anmäl
2016-02-27 17:41 #3 av: missmagicscabinet

#1 ah synd. Men bra att nätet finns då. :) Då blev det ju ändå hela tolv böcker för dig :) 

#2 Åh låter jättespännande. jag vill själv läsa fler nobelpristagare. har bara läst några få ^^;; 

Anmäl
2016-02-27 18:08 #4 av: BrittaD

Jag köpte några fina barnböcker: Elsa Beskow, Lennart Hellsing, en Muminbilderbok och Klas Klättermus - och bara till mig själv Hyllning till Katalonien av Orwell.

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Anmäl
2016-02-27 18:25 #5 av: missmagicscabinet

#4 åh härliga fynd! :) 

Anmäl
2016-02-27 18:36 #6 av: Tarotstollan

Tyckte inte det fanns så mycket på rean som intresserade mig. Har ju bara kollat Akademibokhandeln här i stan på ett ställe, vet inte om de har samma böcker på båda ställena.
Jag har köpt 3 böcker, ett Korsordslexikon som mamma skall få i födelsedagspresent och 2 stycken böcker av Stephen King.

Anmäl
2016-02-27 19:05 #7 av: missmagicscabinet

#6 ah förstår. Synd. Ja, jag hittade bara två böcker på Akademibokhandeln. Resten köptes på rean på Sciencefictionbokhandeln, Hedengrens och English bookshop :) 

Anmäl
2016-02-28 09:06 #8 av: loolan

Jag hittade inte så många böcker på rean som jag var intresserad av men köpte en bok, Half bad på Akademibokhandelns rea. Ska bli kul att läsa :)

Anmäl
2016-02-28 11:38 #9 av: missmagicscabinet

#8 hoppas den är bra Glad

Anmäl
2016-02-29 11:38 #10 av: loolan

#9 Tack :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.