Annons:
Etikettdiskussioner
Läst 1625 ggr
missmagicscabinet
2/27/16, 2:34 PM

Bokrean!

Vilka har varit på bokrean? vad har ni köpt?

För mig blev det 11 böcker som ni kan se här

Jag tycker det är väldigt kul med rean. 🙂

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

Annons:
panini
2/27/16, 4:19 PM
#1

Bokrean här har varit kass för min del, nästan inget Fantasy så hittade bara 2 böcker på ICA. Pappa dock hittade massvis med deckare. Adlibris har dock en fantastisk bokrea detta året så beställde 10 böcker därifrån som jag hoppas kommer snart ;)

nadilda
2/27/16, 4:40 PM
#2

Jag har hittills köpt två böcker på Akademibokhandelns rea "Den första kretsen" och "Mannen utan öde". Skrivna av två nobellpristagare. Planerar att beställa några fler från Adlibris.

missmagicscabinet
2/27/16, 5:41 PM
#3

#1 ah synd. Men bra att nätet finns då. :) Då blev det ju ändå hela tolv böcker för dig :) 

#2 Åh låter jättespännande. jag vill själv läsa fler nobelpristagare. har bara läst några få ^^;;

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

BrittaD
2/27/16, 6:08 PM
#4

Jag köpte några fina barnböcker: Elsa Beskow, Lennart Hellsing, en Muminbilderbok och Klas Klättermus - och bara till mig själv Hyllning till Katalonien av Orwell.

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

missmagicscabinet
2/27/16, 6:25 PM
#5

#4 åh härliga fynd! :)

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

Tarotstollan
2/27/16, 6:36 PM
#6

Tyckte inte det fanns så mycket på rean som intresserade mig. Har ju bara kollat Akademibokhandeln här i stan på ett ställe, vet inte om de har samma böcker på båda ställena.
Jag har köpt 3 böcker, ett Korsordslexikon som mamma skall få i födelsedagspresent och 2 stycken böcker av Stephen King.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
missmagicscabinet
2/27/16, 7:05 PM
#7

#6 ah förstår. Synd. Ja, jag hittade bara två böcker på Akademibokhandeln. Resten köptes på rean på Sciencefictionbokhandeln, Hedengrens och English bookshop :)

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

loolan
2/28/16, 9:06 AM
#8

Jag hittade inte så många böcker på rean som jag var intresserad av men köpte en bok, Half bad på Akademibokhandelns rea. Ska bli kul att läsa :)

missmagicscabinet
2/28/16, 11:38 AM
#9

#8 hoppas den är bra 🙂

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

loolan
2/29/16, 11:38 AM
#10

#9 Tack :)

Flöffo
2/29/16, 8:40 PM
#11

Jag hittade inte heller så mycket jag var intresserad av, men jag köpte i alla fall två böcker: Konsten att ha sjukt låga förväntningar av Åsa Asptjärn samt Britt-Marie var här av Fredrik Backman :)

//Flöffo

Upp till toppen
Annons: