Annons:
Etikettbokköp
Läst 2452 ggr
AnnaMoonshadow
3/9/16, 5:59 PM

Prenumerationsbox med böcker?

Jag har i några dagar suttit och funderat över om jag ska köpa någon form av prenumerationsbox med böcker i. Jag har haft andra sorters prenumerationsboxar tidigare och det verkar smidigt att få hem någon ny läsning med jämna mellanrum. Men då det praktiskt taget är en djungel där ute har jag ännu inte bestämt mig för vilken box jag skulle vilja prenumerera på och tänkte därför kolla om någon här har några förslag. Prenumererar ni på någon särskilt just nu? går det bra? eller har ni några förslag på lur som ni skulle vilja testa men inte gjort ännu?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

  • Redigerat 11/18/20, 8:38 PM av Cireea
Annons:
Imasy
3/14/16, 8:52 PM
#1

Finns bokklubbarna kvar fortfarande?

AnnaMoonshadow
3/15/16, 9:53 PM
#2

#1 ja, det finns bokklubbar kvar men det jag tänker är prenumerationsboxar som kommer varje månad med en överraskning av böcker och bokrelaterade saker i. När jag googlar runt är det en djungel, speciellt att hitta lådor som skickas till Sverige. En av de mest kända verkar dock vara owlcrate som koncentrerar sig på Young Adult-litteratur. Jag tänkte helt enkelt att någon här inne kanske redan har testat någon eller några av dessa tjänster och har lite förlag  och råd att komma med 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Tarotstollan
3/17/16, 1:20 AM
#3

Har aldrig ens hört talas om prenumerations boxar! Det kanske bara finns att beställa på nätet?

Jag är medlem i flera bokklubbar och där har aldrig några boxar nämnts i deras tidningar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
3/17/16, 1:24 AM
#4

Kom att tänka på att Harlequin har ju prenumeration på sina böcker men det kanske inte är den sortens böcker du vill ha och läsa?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Käthe
9/15/16, 9:27 AM
#5

Jag har för avsikt att samla alla månadsboxar och prenumerationsboxar som finns i Sverige eller skickar till Sverige. Kika gärna där:  www.hittabox.se

Cindy S
9/30/16, 8:09 PM
#6

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
Upp till toppen
Annons: