Annons:
Etikettboktips
Läst 562 ggr
Eda
12/6/16, 10:30 AM

Litteraturtips – Utflykter och promenadförslag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eget foto av boken

I mitt blogginlägg PROMENADER & UTFLYKTER I SVERIGE ÄVEN LÄMPLIGA FÖR RULLSTOL & BARNVAGN finns det med en litteraturlista med Utflykts- och guideböcker för Stockholm, Göteborg och Malmö.
Känner ni till några fler som finns att köpa än de jag hittat är jag tacksam för kompletteringshjälp.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Effie
12/7/16, 1:56 PM
#1

Jag har sett en bok som heter En timme från Götaplatsen. (Utflyktstips runt Goteborg. ) Har inte last den (än), men gillar titeln…


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Eda
12/7/16, 5:38 PM
#2

Tack för tipset! Boken verkar alldeles utmärkt. När jag gick in och kollade den på Adlibris/Bokus/CDON hittade jag fler användbara Göteborgs-promenadböcker, som jag skall komplettera min blogg med.

Jag hittade samtidigt en blogg som heter 70 Promenader i Göteborg ”Vi boktipsar och prickar av Göteborgarnas promenadguides 123 tips.”  av Hannele.L.
Länk till bloggen: http://promenadguide.blogspot.se/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: