Annons:
Etikettboktips
Läst 2204 ggr
maria93
2010-10-02 23:12

måste bara tipsa..!

måste tipsa om en jätte bra bok som lungt hamnar bland mina favoriter! Den heter "Svärdet och Spiran" av Ken Follet. Håller nu på att läsa uppföljaren "Värld utan slut" Kräver mycket tid och är ingen streckläsare, med defenitivt värd tiden! så himla bra =)

Annons:
Jalking
2010-10-10 17:36
#1

Jag har också läst dem. Mycket bra!

Allt som Ken Follett har skrivit är faktiskt mycket bra.

Virrvarret
2010-10-17 23:22
#2

Den går som serie också, såg den och tyckte den var hur bra som helst. Men ångrar det nästan nu för vill läsa boken, men känns lite trist med massa spoilers från serien :P Vet visseligen inte hur mycket den grundar sig på boken så ger mig kanske på den ändå.

maria93
2010-10-25 14:03
#3

gör den? skulle vilja se den i så fall men är rädd för att förstöra känslan efter boken. heter serien samma sak som boken eller?

sponny
2010-10-25 15:52
#4

Serien heter The Pillars of the Earth precis som boken i original men vad den kommer att heta när/om den visas vet man aldrig.

The Pillars of the Earth - IMDB

asvensso
2010-10-28 17:31
#5

Underbar bok! Jag minns at jag var tvungen att smita in pa toa pa jobbet bara for att lasa vad som hande i biskopsvalet. Nar jag forsokte forklara fo en vaninna att det var just ett biskopsval som var sa spannande sa skakade hon pa huvudet. Sedan lanade hon boken och stracklaste den!

Upp till toppen
Annons: