Annons:
Etikettövrigt
Läst 1620 ggr
Asfaltsblomma
6/23/09, 1:50 PM

Slutfinalen är igång nu ... så spännande!

Hej alla fina människor. Nu, äntligen har Serums Poesicup dragit igång den slutliga finalen. Jag har tagit mig enda hit. Jag är så glad över det och över att jag kunnat beröra så pass många hjärtan/själar att det blivit möjligt. Jag lägger in en länk här så kan du titta in på tävlingssidan och läsa min dikt. Tycks den om/berör den dig så går det att rösta ;). (Blir det fel med länken här så den inte funkar är det bara att markera webadressen, kopiera och klistra in i adressraden.) Jag önskar alla fina ifocusare en fantastisk fortsättning på denna varma och sköna sommarvecka.Glad

http://www.serum.se/poesicup/match_1/slut.php

Kraam till er alla

Mia

Annons:
mariva
6/24/09, 1:38 AM
#1

Nu har jag röstat på dig igen. Du är bäst! Lycka till! Glad

Asfaltsblomma
6/24/09, 1:43 AM
#2

Åh, d var jättekul att höra att du tycker det Glad. Blir riktigt glad.

Önskar dig en kanonvecka.

Kramis

Mia

MimmieM
6/26/09, 12:57 AM
#3

58% inte illa :)

Carpe Diem

Asfaltsblomma
6/26/09, 12:03 PM
#4

Så glad för alla fina människor här inne. Roligt att upptäcka att så många har känsla för och tycker om poesi. Lite av min tanke med att lägga ut länk till poesicupen här var att jag vet att poesi berör. Och jag vill uppmuntra och genom det jag skriver kanske ge nytt hopp för människor som har det svårt på olika sätt. Sprida glädje och hopp helt enkelt.

Men nu känner jag mig sååå nedslagen och har blivit lite påhoppad här från några olika håll. Känner mig som en bov just nu.

Hoppas ändå att ni som uppskattat detta verkligen gjort det. Önskar er  alla en jättefin sommardag.

Tack till alla goa fina människor där ute.

MiaGråter

mariva
6/27/09, 3:28 AM
#5

Tråkigt att höra att du är ledsen. Jag undrar på vilket sätt du har blivit påhoppad?

MimmieM
6/27/09, 3:32 PM
#6

Ja, berätta gärna. Alla reagerar olika eftersom poesi är en subjektiv upplevelse. Alla reagerar olika och vissa blir provocerade, då förstår de bara inte vad som är skrivet. Det är ju ett väldigt speciellt sätt att skriva på.

Carpe Diem

Annons:
Asfaltsblomma
6/27/09, 4:52 PM
#7

Tack fina ni för det ni säger. Värmer. Just nu orkar jag inte berätta. Klart jag förstår att poesi inte är för alla, men då är det väl bara att låta bli att läsa, tycker jag. Skriver jag nåt här om det har jag en känsla av att det retar någon och jag får ytterligare reaktioner som gör mig illa.  Jag är mitt i allt MYCKET glad över de allra flesta här ute på ifocus. Till mestadels jättefina människor med stora hjärtan och levande själar. Bl a ni.

Önskar en jättehärlig sommardag.

Kraaam

MiaGlad

mariva
6/28/09, 2:40 AM
#8

Tack själv för dina fina ord!

Du får gärna skicka pm till mig och berätta. Jag vill ju inte att du ska få ännu fler otrevliga reaktioner.

Kram!   >----Glad----<

Callisto
6/28/09, 7:40 PM
#9

Nu har jag röstat på dig =) Jag tyckte bäst om din dikt så den fick min röst =)

Asfaltsblomma
6/28/09, 9:04 PM
#10

Så roligt! Vad härligt det är med människor som är glada och positiva mot andra. Jag uppskattar verkligen er värme, och jag känner mig gladare igen. Tacka vare er goa människor Glad. Jag önskar er en mysig och skön sommarkväll. Jag o min "gubbe" ska gå ner till havet och meta lite sen. Det gjorde vi igår med, men ingen fisk blev det…men en god kvällsmacka och en ljuvlig kopp kaffe i solnedgången.

Kraaam

Mia

Upp till toppen
Annons: