Annons:
Etikettövrigt
Läst 1613 ggr
Chutney
3/9/09, 8:38 AM

Roslund och Hellström

Igår fick jag en present av en vän :) Boken - flickan under gatan, med Roslund och Hellström.

Började läsa den inatt men ögonen gick i kors så det blev bara ett par sidor.

Jag har läst - Odjuret - Box21 - och nu ska jag läsa - flickan under gatan. Tur det är fristående böcker, för jag har inte läst - Edward Finnigans upprättelse.

Har ni läst de böckerna? Vad tycker ni om dom? Om ni läst - Edward Finnigans upprättelse, vad tyckte ni om den?

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Annons:
Lagerquist
3/9/09, 8:31 PM
#1

Edward Finnigans upprättelse vilket är den enda jag läst är så otroligt bra och hårresande så det inte är sant. Jag är rätt usel på att lista ut hur handlingen ska utveckla sig men jag vet även de som är extremt skickliga på detta hade problem, så den är väldigt klurig, oväntad och framförallt läskig. Inte riktigt på ett fysiskt sätt utan mer psykiskt läskig. Värd att läsa om du gillar deras stil! Glad


Ritchie
3/10/09, 12:02 PM
#2

Håller med Lagerquist,

Det är bra språk och en spännande handling som gör att ögonen, med lätthet, klarar sig ifrån att korsas lite för tidigt! hahaha!!

DesireEsmeralda
5/28/09, 2:40 AM
#3

Jag har läst alla och älskar dem!! Hoppas att de kommer ut med en ny bok snart. Glad

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Lavine
5/28/09, 2:51 AM
#4

#3 Boken Tre seunder har just kommit ut.

DesireEsmeralda
5/28/09, 2:58 AM
#5

Just det! Har hört att det skulle komma en men visste inte att den var ute. Jag läser ofta och glömmer lätt bort vad jag ska kolla efter, så tack så mycket! Skrattande

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Pirjo
7/5/09, 1:47 PM
#6

Har läst Flickan under gatan, men är fortfarande osäker på vad jag tycker om Roslund & Hellström, så jag måste läsa en till av deras böcker för att komma underfund med det. Så det blir Box 21 så småningom

Annons:
Upp till toppen
Annons: