Annons:
Etikettövrigt
Läst 3579 ggr
MimmieM
2/25/09, 7:25 PM

Bokrean

Har ni lyckats fynda någonting ännu? :)

Carpe Diem

Annons:
peaches
2/25/09, 8:30 PM
#1

Jag har inte vågat kolla in på grund av min dåliga ekonomi :D Att vara student är inget kul.

MimmieM
2/25/09, 10:16 PM
#2

Jag försöker hålla mig borta utav precis samma anledning :) Jag försöker intala mig själv att de inte finns någonting som jag skulle vilja läsa iaf *suck*

Carpe Diem

Mysan59
2/25/09, 10:59 PM
#3

#2 Jag instämmer med MimmieM.

parsley
2/26/09, 1:26 PM
#4

Det man vill läsa finns på biblioteket. Det man vill äga finns inte på bokrean.

peaches
2/26/09, 1:30 PM
#5

Köpte andra boken i twilight.serien. Den var dock inte på själva rean, men prissänkt i alla fall, så fattar inte hur dem menar att det inte var rea. Men i alla fall :) jag är nöjd hur som.

MimmieM
2/26/09, 5:55 PM
#6

#5 måste också köpa den. Synd att första boken jag har är i pocket och att resterande böcker är inbundna, och troligtvis så kommer de inte göras i pocket heller (enligt en tant i bokaffären). Jag tycker om symmetri i bokhyllan.

Carpe Diem

Annons:
peaches
2/26/09, 6:31 PM
#7

#6 De tre första ska komma ut i pocket på cdon.com snart. sök på dem så kan du skriva in din mail, så skickar dem när de kommer ut i deras lager :D De på engelska finns redan i pocket på cdon om det är dem du läser :D

Så den tanten hade fel :)

Nej, jag vet vad du menar, jag gillar inte heller när jag har en serie med några i pocket och andra inte, jag sorterar även mina böcker att pocket är på en hylla, inbundna i en annan :D

MimmieM
2/26/09, 6:46 PM
#8

Nej, jag läser på svenska. Engelska texter är någonting jag håller mig borta ifrån, jag blir så trött i huvudet :)

Carpe Diem

MimmieM
2/26/09, 6:46 PM
#9

Jag HOPPAS verkligen att hon hade fel ;)

Carpe Diem

peaches
2/26/09, 6:50 PM
#10

Ja, dem finns väl snart på cdon, så det lär väl komma till bokhandlar också :)

De har redan bilderna uppe och priset, dock inga böcker ännu på hemsidan:)

peaches
2/26/09, 10:47 PM
#11

Det verkade inte bättre än att de släpps i maj,juni,juli. Så det kanske får bli inbundna i alla fall? :D

MimmieM
2/26/09, 11:42 PM
#12

Får kanske helt enkelt köpa den första i inbunden också och göra pinan så kort som möjligt ;)

Carpe Diem

peaches
2/27/09, 10:24 AM
#13

Haha precis :)

Annons:
Effie
2/27/09, 11:03 PM
#14

Som jag nämnde i någon annan tråd: jag hittade en bok om Horatius, och en bok om fantasy. Och idag inhandlade jag Självkänsla nu! av Mia Törnblom, ljudbok.


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

[Vargnatt]
2/28/09, 10:54 PM
#15

Erlend Loe - Expedition Shakespeare och
Haruki Murakami - Kafka på stranden blev det för mig :)

Lavine
2/28/09, 10:57 PM
#16

#15 Men ååh! Nu glömde jag ju i alla fall kolla efter Expedition Shakespeare i dag… tack för påminnelsen får jag väl säga i alla fall, får göra ett nytt försök. Flört

[Vargnatt]
2/28/09, 11:00 PM
#17

#16 Haha varsegod Skrattande Inte börjat läsa den än men den verkar väldigt intressant :)

Yuki
3/1/09, 9:21 AM
#18

Ja, en bok: Voice of crow - Jeri Smith-Ready.

Lavine
3/2/09, 11:20 PM
#19

Sådär, nu har jag kommit över Expedition Shakespeare som nämnts i #15, och även boken En riktig författarhustru - Selma Lagerlöf skriver till Valborg Olander.

Dojdan
3/5/09, 10:36 PM
#20

Jag brukar inte orka handla på bokrean så här i början.. utan jag brukar göra mina kap sen på rea på bokrean Skrattande


Annons:
elinn
3/6/09, 12:28 PM
#21

Jag har inte ens kollat in bokrean iår. Däremot köpte jag en bok på Adlibris innan bokrean och som nu ingår i deras bokrea. Det komiska är bara att när jag käpte den innan så var den billigare än vad den är nu bokrean Obestämd

// ElinN

WildSpirit
3/6/09, 7:56 PM
#22

Jag tycker att det bara fanns massa skit på bokrean i år, blev lite besviken för förra året fanns det rätt många bra böckerRynkar på näsan

TerriZue
3/7/09, 12:35 AM
#23

Jag har varit nere och letat lite kokböcker på rean faktiskt men inte hittat någon jag fastnade för, jag såg en akvariebok (två dagar innan bokrean) som jag visste skulle vara med och den blev jag riktigt sugen på men när jag väl kom ner hade den hunnit köpas av någon annan..

Men jag ha i alla fall köpt mig en bok med lite recept på en massa smoothies och juicer… jag hade tittat på den förut och jag blev verkligen fäst vid den. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Dojdan
3/7/09, 1:40 AM
#24

#23 Åh en smoothies-bok vill jag också ha! Vad heter den? Vem har skrivit den?


TerriZue
3/7/09, 1:54 AM
#25

Smoothies & Juicer heter den och jag har faktiskt ingen aning om vem som har skrivit den… :/ Det står inte på boken och just nu är jag alldeles för trött för att läsa den pyttelilla texten som står på insidan av pärmen. :P Men jag ska kolla lite närmare i morgon. :)

224 sidor med bara massa recept på olika smoothies.. :) Mumsigt! :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Upp till toppen
Annons: