Annons:
Etikettövrigt
Läst 1832 ggr
MimmieM
10/12/08, 12:37 AM

Bokläsning

Läser ni mer under någon speciell årstid, och i så fall vilken? :)

Carpe Diem

Annons:
Sara
10/13/08, 8:00 PM
#1

Jag läser lika mkt året runt. Min favoritstund att läsa är när jag lagt mig för natten.

Sara

Sukram
10/13/08, 8:55 PM
#2

Jag försöker vara ute så mkt som möjligt på sommaren (naturmupp och gillar att vara ute och fotografera) men på höst och vinter när det är regn och rusk så sitter jag gärna inne och läser. En kopp te och en bok värmer i mörkret.

UlrikaG
10/15/08, 3:53 PM
#3

Åh, jag är periodare, men det hänger inte på årstiden.

hus-musen
10/16/08, 7:30 PM
#4

tror faktiskt att jag läser mest under sommaren, gillar inte värme o sånt=)

Qui dormit, non peccat

 


Abico
10/16/08, 11:56 PM
#5

Jag läser nog mest under sommaren, i bilen på väg ner i europa kan jag lätt klämma ett par böcker :P

Hanna 

Sarah
10/19/08, 10:52 PM
Annons:
Emelie-E
10/20/08, 9:27 PM
#7

Jag läser lika mycket året runt=) Ligger alltid och läser innan jag somnar. Men det är också bara då jag läser, läser aldrig på dagen eller så, det får jag ingen ro till..

Otaku
10/28/08, 10:44 PM
#8

Ojoj, jag läser hela tiden, vår, sommar höst, vinter, morgon, dag, kväll, natt. Jag älskar att läsa! :p

Mvh Vinetta


Kawaiih
11/8/08, 12:46 AM
#9

Jag läser i perioder. Ibland kan det bli 7 böcker på en vecka och ibland inte en bok på nån månad.

Men jag läser mest när vi har lov i från skolan.
Det är då jag har tid, och på sommaren att ligga i skuggan och läsa en bok, det är vell något av det bästa som finns i alla fall.
Sen på hösten/vintern om man sitter med varmchoklad under en filt och läser en riktigt bra bok medans regnet knäpper på fönsterbrädan. Det är också väldigt mysigt. ^^

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

loreena
11/22/08, 4:26 PM
#10

Jag tror inte heller att jag läser mer nån skild period.. Inte vad jag kan komma på. . Har alldrig tänkt på det.. På sommaren har man kanske så mycket annat att göra att det inte blir så mycket läst.. Det skulle vara vintern i så fall?

Upp till toppen
Annons: