Annons:
Etikettboktips
Läst 1448 ggr
Sarah
2008-06-04 01:10

Porrstjärnors liv.

Har nu läst Traci Lords "nattens barn" och Jenna Jamesson "att älska som en porrstjärna".

Traci är grym, vilken fantastisk styrka. Jenna vet jag inte riktigt vad jag tycker om. Boken är bra som fan, bra skriven, annorlunda, men ändå har jag svårt att säga att det är ett lyckligt slut då man ser henne idag och dessutom vet att hon fortsäter med porr men på ett annat sätt.

Rekomenderar dock båda böckerna.

Någon som läst dem?

Annons:
IdaS-A
2009-02-03 00:02
#1

har läst jenna jamesons bok, lite tråkig med hennes dagboksanteckningar tycker jag annars bra. Gillar Neil Strauss

lisette
2009-02-03 11:09
#2

jag har läst båda. tycker det är hemskt att båda har blivit utnyttjade som barn.

hus-musen
2009-02-04 15:31
#3

Ja jag har läst dem. Jenna behöver en bättre författare som kan skriva=) Traci Lords bok är mer välskriven och flyter på bättre. Båda är intressanta även om de känns som ett sätt för dem att tjäna mera pengar.. Men förhoppningsvis så kan någon läsa o inse att man kan skaffa sig ett bättre öde än att vara porrstjärna=)

Qui dormit, non peccat

 


bubbelbubbel
2009-02-05 01:06
#4

jag har också läst båda, och tycker båda är bra.
däremot tycker jag att traci kom någonstans i sin bok medans jenna mer inriktade sig på att förmedla porr på ett annat sätt..

patient67
2009-02-07 13:11
#5

Har läst "Jenna" den var väl okej. Jag hade förväntat mig mer sladder/avslöjande om andra kändisar i både porr och film branschen :)

Upp till toppen
Annons: