Annons:
Etikettövrigt
Läst 1509 ggr
MimmieM
2008-04-28 02:05

Egna litterära verk?

Nu vet vi att vi delar samma passion för det skrivna ordet när någon annan gjort grovjobbet. Frågan är, skriver ni någonting själva?
Ex. Noveller, poesi etc.

Carpe Diem

Annons:
[Vargnatt]
2008-04-28 14:34
#1

Jupp, väldigt mycket förr, inte lika ofta nu vilket jag tycker är synd :(. Men har massa dikter och noveller som jag skrivit. Har även gjort ett försök till en barnbok :)

EmmaG
2008-04-28 15:12
#2

Skriver till & från. Periodmänniska som jag är när det gäller allt

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Sara
2008-04-28 17:42
#3

Förr skrev jag mkt noveller men inte längre.

Sara

leja
2008-04-28 19:10
#4

Skriver lite ibland, men inte så mycket som jag skulle vilja. Men oftast mest påbörjade saker. Verkar har svårt att komma till slutet.

Vad ska man ha som signatur tro?

MimmieM
2008-04-28 19:18
#5

Förr hade jag skrivandet som en sorts terapi, det går i vågor. Ibland så skriver jag varje dag, i vissa perioder så skriver jag ingenting alls. Men suget finns där ständigt, jag kommer bara inte till skott :)

Carpe Diem

Abico
2008-04-28 21:37
#6

Det går i perioder ^^ Har skrivit väldigt mycket noveller och liknande tidigare men nu sedan jag började åttan i höstas har jag bara inte orkat. När man är klar med So-, Svenska-, No- eller musik uppsatser så är man helt slut och orkar inte sätta sig och skriva något. Men jag skriver ner alla idéer jag får på papper :)

Hanna 

Annons:
Jalking
2008-04-28 23:04
#7

Jag önskar att jag var duktig på att skriva. Det är många böcker som fortfarande är oskrivna och som jag vill skriva.

Lite skriver jag iaf. En loggbok från jobb till sjöss.
www.minloggbok.se

(men just nu var det svårt att skriva ens detta inlägg. Min katt försöker "hjälpa till")

Anna-hfg
2008-04-29 00:47
#8

Förr skrev jag noveller men sedan har jag slunkit in på poesi. Men den är inte precis läsvärd.

Artiklar har jag skrivit till min föreningstidning, om det räknas.

Upp till toppen
Annons: