Annons:
Etikettboktips
Läst 1667 ggr
Honestyisdead
4/22/08, 4:47 PM

"Den vite massajen"

Är det någon här som läst den boken? Jag är nästan klar med den nu. Har hört att det finns andra delar, stämmer det?

Jag tycker det är väldigt intressant att läsa :) Vad tycker in?

Annons:
MimmieM
4/22/08, 6:03 PM
#1

Ja, jag har läst den. Jag tyckte det var en intressant bok, fast efter halva så ville jag bara strypa henne :)

Carpe Diem

Sara
4/22/08, 6:24 PM
#2

Finns två delar till, Den vita massajens dotter och Resan tillbaka till den vita massajen.

Böckerna är intressanta men jag kände lite att hon borde ha vetat eller tagit reda på hur det skulle bli och vad hon kunde råka ut för.

Sara

Sarah
4/22/08, 6:32 PM
#3

Oxå läst men det var längesedan. Håller med ovanstående två talare. Honborde kunnat inse ganska snabbt att det livet inte var för henne.

Är fortsättningen ngt att he eller bara ett försök till pengar? Har den men inte läst den nnu.

MimmieM
4/22/08, 6:42 PM
#4

Jag har läst den vita massajens dotter också, och det spårar bara ur ännu mer. men helt klart värt att läsa om man har föregående i färskt minne..

Carpe Diem

Honestyisdead
4/22/08, 7:47 PM
#5

Okey :) Ja, jag blir också arg på henne. Men men, som sagt intressant läsning åndå :)

MimmieM
4/22/08, 7:55 PM
#6

Det är en bra bok som understryker hur stor inverkan man faktiskt har av sin egen kultur.

Carpe Diem

Annons:
MarHai
4/26/08, 8:19 PM
#7

Jag har bara läst första boken. Gillade den mycket!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Lissi08
5/4/08, 5:26 PM
#8

Jag har också läst den, fast inte helt ut. Jag minns inte varför jag inte läste ut den hmmm..

Upp till toppen
Annons: