Annons:
Etikettövrigt
Läst 1091 ggr
MimmieM
2007-09-18 03:26

medarbetaren tar ton - äntligen

Hejsan alla!

Jag heter Emmi och jag är Medarbetare här på litteratur.ifokus

Jag hittade rill ifokus tack vara mitt brinnande intresse för illrar. Har för närvarande 4 små pälsar här hemma.
Jag studerar på Göteborgs universitet och hoppas på att få kunna examinera Januari 2010 som en fullfjädrad pedagog.
När jag lagt kurslitteraturen åt sidan så dyker jag mer än gärna ner i en spännande bok och glömmer allting annat. Det kan vara allt från en spännande roman till en liten söt kärleksaga.

Så när jag hörde de skulle startas upp litteratur.ifokus så blev jag eld och lågor - det behövdes verkligen!

Det bästa som någonsin hamnat på ett tryckeri i min mening är Margit Sandemo. Sagan om Isfolket har man plöjt igenom ett flertal gånger redan. Sedan finns de så många andra som är värda att nämna.

Är det någonting som ni tycker saknas här inne så är det bara att höjta till. Antingen till mig eller till **UlrikaG
**
Jag hoppas att ni får härlig höst, med massor av spännande läsning framför er!

Mycket nöje

Mvh Emmi - Medarbetare på litteratur.ifokus

Carpe Diem

Annons:
vanessa
2007-09-18 16:12
#1

Visst är det underbart med denna sajt, samt hela iFokus konceptet. För man hittar sina nya hem i cyberrymden här. Så jag förstår att du ville bli Medarbetare här. Själv börjar jag sprida ut mina vingar också. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Madde
2007-09-18 19:58
#2

Trevligt med en Medarbetare. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

MimmieM
2007-09-18 20:04
#3

oho.. ska  bli så roligt så :) Dags att börja läsa igen Madde :)

Carpe Diem

Upp till toppen
Annons: