Annons:
Etikettövrigt
Läst 1292 ggr
UlrikaG
2007-09-17 20:55

Sajtvärden har ordet

Hej :)

Här kommer en sen presentation :)

Jag som ligger bakom dethär initiativet heter Ulrika, är 28 år gammal eller ung?;) och bor i Göteborg.

Halkade först in i iFokus nätverk via mina husdjur, illrarna, men trivs bra här.

Dock kändes det som att det saknades något. Litteratur är ett stort område där alla kan känna att de är delaktiga. Inga inriktningar skall förbjudas, dock är detta inte en plats att diskutera ideologi djupare, utan här diskuterar vi litteraturen, böckerna.

Alla är välkomna att dela med sig av synpunkter :)

Jag kommer längre fram söka efter fler Medarbetare då jag har tankar på en mer detaljerad uppdelning, men först kommer jag koncentrera mig på att få alla att känna sig välkomna.

Jag hyser även förhoppningar om att bredda mina intresseområden och upptäcka nya författare/titlar.

Läser själv otroligt mycket, dock mest amerikanska författare. Är oerhört fascinerad av King och Koontz men även Tolkiens böcker.

Svårt för mig att nämna en favoritförfattare då det finns så olika inriktningar, men om jag tvunget måste välja, så blir det Stephen King.

Ulrika, sajtvärd

Annons:
Frida
2007-09-17 21:05
#1

Tycker det är jätteroligt att du har tagit tag i den här sajten Ulrika! Den saknades och jag var själv inne på att göra ett försök men du hann före Skrattande

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

UlrikaG
2007-09-17 21:08
#2

:) man skall ha tur ;)

Madde
2007-09-18 00:13
#3

Förstod inte först att det var du som var Sajtvärd förän du skrev om dina illrar. Då först förstod jag. Jätteskoj att det är DU. =)

Mycket bra initiativ att starta Litteratur.ifokus. Kommer garanterat komma många nära sina hjärtan.

Vill önska dig och dina blivanda Medarbetare lycka till och jag ska försöka skärpa mig och börja LÄSA igen. =) Det är ju så rogivande.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

UlrikaG
2007-09-18 02:25
#4

#3, nej det är inte lätt att hänge med i alla svängar här inne :)

Har själv inte vant mig att se mitt nya användarnamn, saknar illeripilleri lite ;)

MimmieM
2007-09-18 06:39
#5

Du får väl kompromissa, använda illeripilleri när du är på iller.ifokus :)

Carpe Diem

UlrikaG
2007-09-18 15:54
#6

:) men det kan jag inte, nu har jag ju detta användarnamn :)

Annons:
Madde
2007-09-18 19:44
#7

#6: Ja det är ju det som är det svåra att man inte kan ha två namn. Men det kommer nog gå bra ska du se. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

MimmieM
2007-09-18 20:05
#8

*klappar dig tröstande på axeln*
Du vänjer dig raring :)

Carpe Diem

UlrikaG
2007-09-18 20:14
#9

haha :)

ja, jag gör nog det så småningom :)

Upp till toppen
Annons: