Annons:
Etikettövrigt
Läst 1029 ggr
UlrikaG
9/21/07, 12:30 AM

Utökat biblioteket...

Javisst, det har jag gjort.

För mig verkar det vara fullständigt omöjligt att passera böcker utan att slänga ned någon i korgen åtminstone…

Har ett antal böcker hmme som nu som är orörda, ändå blir det bara fler och fler….Kan trösta mig med att det inte bara är underhållningslitteratur iaf :)

Någon nytta skall man ju ha av dem också :)

Fast killen börjar tröttna på alla foto-böcker också ;)

Annons:
Abico
9/21/07, 11:08 AM
#1

Nah, jag köper nästan aldrig böcker (om det inte är sån där "måste ha bok" ;P) då jag nästan aldrig läser en bok mer än en gång. Därimot är jag flitig besökare på bibblan och har även en farmor som jobbar där och hon tar gärna och fyndar i utförsäljningslådorna dom har där och brukar komma hem med små kassar med böcker lite då och då ^^

Hanna 

UlrikaG
9/21/07, 11:11 AM
#2

Glad Det kan ju nästan inte bli bättre :)

Fast jag läser om mina gång på gång, så att köpa böcker  är ett måste för mig :)

Abico
9/21/07, 11:41 AM
#3

#2 - Nä, det är perfekt ^^ Fast snart går hon i pension så då måste jag skaffa nya kontakter på bibblan som kan rätta till mina skulder på försenade böcker (A).

Jag tycker nästan det är roligare att läsa lånade böcker, jag älskar känslan av att komma till bibblan och kunna lämna in 5 böcker som jag läst ut. Det finns ju böcker som man aldrig tröttnar på (Harry Potter) och dom har man ju gärna hemma, spc. om det är såna där tegelstenar som ser så snygga ut i bokhyllan ;P Och sen har jag inte pengar att köpa böcker och nya bokhyllor för böckerna ^^'

Hanna 

Upp till toppen
Annons: