Annons:
Etikettbokrecensioner
Läst 5634 ggr
parsley
2012-01-12 15:47

Bli bokrecensent

Få tillgång till nya böcker innan de blivit utgivna. Bli bokrecensent

http://www.booked.nu/

Annons:
parsley
2012-01-23 15:42
#1

Någon som nappat?

Jag läste (på facebook) att det kostar 40.000 kr för ett förlag att få ut en bok via Booked. Alltså inget för små förlag med begränsad budget.

Uppmärksamheten i sociala media för böckerna som sänds ut via Booked  beräknas vara värd 346.000 kr.

Charlotta-B
2012-01-23 23:03
#2

Detta ska jag absolut kolla upp =)

Är du själv med där TS?

Charlotta-B

parsley
2012-01-24 08:00
#3

Jag har anmält mig och hittills fått ett utskick. Om jag får någon bok eller inte vet jag ännu inte, eftersom det är först till kvarn som gäller.

Jag känner mig inte särskilt lojal mot Booked. Skulle jag få en bok som jag inte gillar, så skulle jag definitivt skriva det.

Charlotta-B
2012-01-24 18:10
#4

fast det är vell lite grejjen att man ska vara ärlig och skriva även om man inte gillar boken?

Jag var inne och tittade, jag är helt klart sugen. Men hittar inget om hur man gör med boken sen? Får man behålla den? lr ska den skickas tillbaka?

Charlotta-B

Annie-E
2012-01-24 18:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tack för tipset. Glad

Jag anmälde mig dit i förra veckan efter ditt tips och fick igår ett mail ang Blått Blod och idag fick jag besked att jag får den hemskickad.

Det ska bli jättespännande att se hur det fungerar och (#3) NATURLIGTVIS är hela grejen med recension att skriva vad man ärligt tycker.

Det är här www.bookeen.bloggplatsen.se (min egen bok-dagbok) och på facebook som jag tänker skriva om böckerna jag får hem. Vilken fantastisk idé, detta med Booked

Glad

Med varm och vänlig hälsning
Annie

www.joella.bloggplatsen.se

Upp till toppen
Annons: