Annons:
Etikettbarnlitteratur
Läst 3898 ggr
[SporeDiatrymisss]
2/15/12, 9:40 PM

Vargbröder?

Jag ÄLSKAR böckerna "Vargbröder"!!!!!!! :-D

Jag har läst alla delarna. Någon mer som känner till "Vargbröder" och har läst vissa eller alla böckerna i den serien som heter "han som föddes att möta mörkret"??? Det skulle vara SUPERKUL :-)

Annons:
Wand
2/18/12, 11:26 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Han som föddes att möta mörkret ligger på delad förstaplats tillsammans med Harry Potter och trilogin om Härskarringen. Älskar böckerna. 

Bifogar en bild på min vackra tatuering, den kanske kan vara av intresse för övriga Wolf Brother-fanatiker. Cool

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

21Guns
2/20/12, 4:18 PM
#2

Åh, jag läste Vargbröder för ett par år sedan, kom bara till tredje eller fjärde boken, kommer inte riktigt ihåg men vet att jag älskade dem! Vet inte varför jag slutade läsa dem, och vet inte vart mina böcker har tagit vägen. :/

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

kotickiha
4/30/12, 12:01 PM
#3

Kär i serien! Har hela och har läst hela :P Någon som vet en varbröder klubb? En rollspel för vargbröder (gärna rollen som Renn ledig :) ) Skicka pm eller svar här då!

[Vargöga]
5/6/12, 4:30 PM
#4

En serie jag skulle kunna läsa. Jag älskar vargar. Skrattande

Wand
5/6/12, 9:07 PM
#5

#4 Du skulle nog uppskatta den! Riktigt bra serie, men mer gjord för barn än t.ex Harry Potter så böckerna går väldigt fort att läsa ut.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Vargöga]
5/6/12, 9:10 PM
#6

Okej. Har bara sett dessa i bokhandlaren men inte köpt de för att det så så barnaktiga ut.

Annons:
Wand
5/6/12, 9:12 PM
#7

#6 Ja, jag tycker att själva berättelsen är inte så välanpassad för barn egentligen, men de är väldigt utformade för barn. Du kommer känna efter första boken om det är något för dig eller ej och det tar inte mer än någon dag att läsa, så jag tycker absolut att du ska ge dem ett försök om du någongång behöver något nytt att läsa!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Vargöga]
5/7/12, 6:49 AM
#8

Skall åka till bibblan och se om jag hittar dessa böcker.

[Vargöga]
5/9/12, 3:05 PM
#9

Var till bibblan idag och lånade del 1 och 2. Borde hinna på fyra veckor eftersom det inte är så mycket text på varje sida.

Flört

kotickiha
5/9/12, 6:10 PM
#10

Jag läser 1 - 4 på 4 veckor :p men jag läser hp ( femman) på 2 vecker så… Du kommer säkert gilla serien och du gillar vargar.

[Vargöga]
5/9/12, 6:12 PM
#11

JO jag gillar vargar otroligt mycket. Samlar även på dessa härliga djur. Mitt tredje namn är Ylva och det betyder ju varghona. Skrattande

kotickiha
5/9/12, 6:15 PM
#12

Jag har Ylva-Li som fjärde namn :) Så varghona jag med :D Kan inte samla på dom :( Har ingen plats kanske i det nya huset då kan jag inreda ett rum med den samlingen ( jag får övervåningen med två rum, korridor och två fråd och ett fråd kan bli varg/fantasy rummet :)

Wand
5/9/12, 9:38 PM
#13

Lycka till med läsningen!

Böckerna går som sagt snabbt att läsa. Hoppas du ska gilla dem. Skrattande

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
[Vargöga]
5/11/12, 8:03 PM
#14

Snart klar med första boken. Har dryga 40 sidor kvar.

Hur många böcker finns det?

Wand
5/12/12, 11:50 AM
#15

#14 Vad tycker du hittills? Skrattande Det är 6 böcker. Glad

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Vargöga]
5/12/12, 12:42 PM
#16

Jo jag gillar böckerna. Påminner mycket om Ayla, Grottbjörnens folk som också är från stenåldern. Skrattande

kotickiha
5/17/12, 10:28 PM
#17

Ja det gör dom fakstikt men dom är mer ungdomliga tycker jag. Men hoppas du ger dig in på 2 - 6

[Vargöga]
5/18/12, 7:49 AM
#18

Japp det skall jag göra. Har alla böckerna hemma nu så jag kan läsa vidare. Tungan ute

monstermash
5/24/12, 9:21 PM
#19

Läste dem för några år sedan. Slutade strax innan andra eller tredje boken kom ut tror jag det var :) Blev aldrig att jag köpte den. Tyckte dock om dem mycket!

kotickiha
5/25/12, 11:18 PM
#20

Låna 3/4 - 6 så du läser hela serien :D

Annons:
Upp till toppen
Annons: