Annons:
Etikettövrigt
Läst 1552 ggr
Swadika
4/11/13, 5:20 PM

Skriver ni ?

Tror rubriken säger det mesta, men skriver ni egna böcker, noveller eller kanske dikter? Eller något helt annat? Någon av er som kanske redan har publicerat något?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
[GerbilLooover]
4/11/13, 5:21 PM
#1

I skolan skriver vi ibland och har skrivit någon enstaka hemma också men det blir inte så ofta

Mikaela120
4/12/13, 2:06 PM
#2

Jag skriver, fanfictions och science fiction. Men inget publicerat eller så.

[Misstaget]
4/13/13, 8:46 AM
#3

Jag skriver fiktion, ja.

Romaner och noveller, men har aldrig avslutat något och har därav inget publicerat.

Dikter skrev jag en gång i tiden, det funkade då bara när jag var känslosam eller sårad. Dessa dikter är inte så bra, men de ligger publicerade på internet 😃.

Jag skulle vilja avsluta något bra och bli publicerad, då vore jag stolt 🎈.

Zynell
4/13/13, 12:06 PM
#4

Jag har skrivit sedan jag var barn. Allt från dikter till romaner. Idag driver jag Sense förlag och publicerar mina egna böcker inom genre som paranormal romance, fantasy samt young adult.

Tarotstollan
4/13/13, 7:33 PM
#5

När jag var yngre skrev jag lite berättelser och dikter men slutade för jag tyckte aldrig att det var bra.
När jag gick i skolan fick jag alltid beröm av svenska lärarna för bra berättelser och fantasi rikedom men det blev aldrig något av det. Funderade en gång att jag skulle anmäla mig till en skrivarkurs men när den väl blev av kostade det mer än jag hade råd med just då och sen blev det inget. Nu har jag lagt allt skrivande bakom mig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Swadika
4/13/13, 7:37 PM
#6

okeej :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Alvirpo
4/13/13, 8:15 PM
#7

Varje år i skolan skriver alla en varsin novell, sedan vid julavslutningen får en i varje årskurs pris för att dennes barättelse var bäst av dem i sin egna årskurs. I år, eller oj 2012, vann jag. Bibliotekarien (som håller i det) sa att jag vann överlägset, men brukar annars inte skriva ofta:/

parsley
4/14/13, 2:42 PM
#8

Skriver på något som kanske kommer att bli en roman. Det är en speciell känsla av hybris blandat med vanmakt. Betraktar det som ett byrålådeprojekt, men jag kommer att känna mig väldigt stolt när den är klar. Förhoppningsvis gör skrivandet mig till en bättre människa och det räcker långt. Skriver även en del poesi och kortnoveller. 

Sajttips:

Skrivlust i fokus

[Nisseplupp]
4/23/13, 10:29 PM
#9

Skriver dagbok och har gjort det sen jag var liten. Har sparat alla dagböcker för det kan vara kul att gå tillbaka och se vad jag skrev om, hur jag mådde och så 🙂

Swadika
4/23/13, 10:32 PM
#10

#9 det önskar jag att jag hade gjort, men det är smart och måste vara väldigt intressant att kunna gå tillbaka :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Nisseplupp]
4/23/13, 10:35 PM
#11

#10 det är väldigt intressant att kunna läsa vad man tyckte då. Kan ibland sitta och skratta lite åt vad jag skrev om, hur jag blev bättre på att skriva och utvecklade mitt ordförråd :)

Tarotstollan
4/23/13, 10:48 PM
#12

Jag skriver också dagbok, tänkte inte på det när jag skrev #5. Har gjort det sen jag var ca 10 år. Har ju inte skrivit varje dag men flera gånger i veckan. Ibland så slarvigt att jag knappt kan se vad det står men det finns ju kvar och det är ju kul att läsa, särskilt allt det jag skrev om när jag var mycket yngre. Mycket av det har jag ju redan glömt och det är ju både bra och mindre bra att bli påmind igen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: