Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1352 ggr
MalinVirvelvind
2013-11-24 00:40

Bokcirkel Skåne alt. online

Hej!

Tänkte kolla om det finns något intresse för att skapa en bokcirkel.

Jag älskar böcker och är nyinflyttad i Höganäs där jag inte direkt känner några. Så en rolig grej skulle vara om man kunde bilda en grupp som läser böcker tillsammans, och så träffas man kanske en gång i månaden hemma hos varandra, eller på café, och diskuterar det man läst samt umgås och har det trevligt.

Alt. 2 är att bilda en bokcirkel online, t.ex. på Facebook, med ungefär samma koncept, bara det att man aldrig träffas fysiskt.

Eftersom jag är mycket ensam just nu (dock en väldigt social och kul prick ;)) lutar det för min del åt alt. 1.

Hör av er!

Mvh Malin

Annons:
Zabbio
2013-12-05 22:09
#1

Hade jag varit inne i en läs-period hade en bokcirkel varit jättekul :) Tyvärr har jag för mycket som ligger och stressar.. annars finns jag en bit utanför Helsingborg :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[JeanetteK]
2013-12-06 09:57
#2

Hallå Malin! Jag bor också i Höganäs! Skulle vara jättekul! Jag är absolut med! Har dock inte facebook om det skulle bli online.

MalinVirvelvind
2013-12-11 23:55
#3

Hej, vad roligt att jag har fått svar här! Så här nära jultider är det väl ingen som har tid att starta något. Jag har själv ganska fullt upp. Nu har det väldigt nyligen visat sig att jag antagligen ska börja studera heltid nästa år, så jag vet inte hur det kommer se ut för mig med tid. Men tråden finns kvar, den är öppen för de som är intresserade av att planera ihop något! Jag är fortfarande intresserad, måste bara se hur saker och ting blir först. :)

Upp till toppen
Annons: