Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1184 ggr
Imasy
2014-06-03 19:33

Ommöblering - hur?

Jag tycker att vissa kategorier är lite felplacerade eller kan eventuellt bakas ihop för lättare navigering.

Men hur vill ni ha dem? Jag är öppen för förslag 😃

Annons:
Pialinn
2014-06-08 17:42
#1

Varför heter det New adult, young adult, romance och paranormal romance?

Går det inte lika bra med nya böcker, ungdomsböcker och romantik?

Eftersom intresset för paranormal romance inte verkar vara så stort (1 tråd) kan den väl hamna under fantasy?

Non-fiction översätts till: fackliteratur och det finns redan i listan.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Imasy
2014-06-08 18:06
#2

#1

Jo de tre har jag funderat på att ta bort då man skulle kunna baka in det i en annan befintlig kategori.

Lavine
2014-06-08 18:50
#3

Som sagt, non-fiction = fakta, och dit hör även "Filosofisk inriktning" tycker jag. Religiös litteratur vet jag inte riktigt vad som avses, men kategorin känns onödig i alla fall. Kurslitteratur vet jag inte heller, kan väl gå under fakta de gånger det behövs. Fiction = skönlitteratur eller romaner. Både Diskussioner och Diskussioner kring innehåll känns lite frågetecken för mig. :) Kan man inte bara säga Bokprat och så innefattar det lite allt möjligt? Och vad är new adult? Jag är nog inget stort fan av särskilt många kategoriindelningar överlag, haha. ;)

Lavine
2014-06-19 21:10
#4

Kategorin "Bokmärken" verkar inte behövas, inga inlägg där.

Imasy
2014-06-20 10:08
#5

#4

Den kategorin finns där och den kan jag inte ta bort. Dock är den tom hos dig för att du inte har bokmärkt någon egen tråd :) Den är individuell :)

Lavine
2014-06-20 20:06
#6

#5 Jahaaa! Har aldrig lagt märke till den förut. :) Jag tänkte "bokmärke" som i "märka ut var man är i en bok" såklart, haha.

Annons:
Imasy
2014-06-20 20:51
#7

#6

Du ser, man lär så länge man lever ;)

Upp till toppen
Annons: