Annons:
Etikettboktips
Läst 1254 ggr
Arashi
2014-11-20 02:00

Hjälp, tips på ljudböcker

Jag ska ut och åka tåg över halva landet och fundera på hur jag skulle spendera tiden, tänkte att ljudböcker skulle kunna va en bra ide då jag inte kan läsa när jag åker utan att må dåligt.

Jag är inte så insatt i böcker då jag har läst väldigt få måste jag erkänna, men när jag väl har läst en som är bra så går de inte å sluta 😉Så min fråga är kan ni ge några tips på böcker som innehåller kanske något av följande:

  • Kärlek
  • fantasy
  • skräck
  • supernatural
  • äventyr
  • komedi
  • djur

jag gillar inte deckare, thriller, brott, krig böcker som handlar om utredningar eller för mycket drama, även om de kan skilja sig lite :P har ingen aning om vad jag ska leta efter så kom med alla tips ni kan komma på =) gärna en bok som man fastnar i och kommer in i fort så att säga 🙂

Annons:
Carrosh
2014-11-20 02:06
#1

Undrar om inte Flickan från ingenstans (av Justin Cronin) finns som ljudbok? Läser den just nu, och har svårt att lägga den ifrån mig. Dvs. jag är alltid på väg att somna med boken i ansiktet, just för att jag vill fortsätta trots att jag är trött. ^^

Handlingen: http://www.bokus.com/bok/9789113019376/flickan-fran-ingenstans/

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[LUV]
2014-11-20 02:39
#2

kommer inte på något att tipsa om just nu, men kolla på storytel.se så kanske du hittar något… då slipper du köpa en ljudbok också! :)

boken vitsvit av athena farrokhzad är väldigt fin, men inte så lång så den räcker en hel tågresa, men den finns att lyssna på här iallafall: http://podpoesi.nu/poeter/athena-farrokhzad/

moondancer
2014-11-20 05:27
#3

'How to train your dragon' kanske vore något.

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Pialinn
2014-11-20 14:02
#4

Katarina Mazetti och hon komikern Brundin (minns inte förnamnet) Skriver roliga böcker.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Arashi
2014-11-21 01:33
#5

#1 hittade den, den ska jag definitivt testa =)

#2 bra sida kollade runt lite där

How to train your dragon är en av mina favorit tecknade filmer 😃

Nu har jag: eragon böckerna, the maze runner, divergent och the passage (flickan från ingenstans) så förhoppningsvis håller dom mig sysselsatt på dit och hemresan =)

moondancer
2014-11-21 20:36
#6

Böckerna är betydligt bättre än filmerna ;) Värt att ge dom en chans!

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: