Annons:
Etikettboktips
Läst 1170 ggr
Imasy
2015-01-02 00:11

Kanske ett I-landsproblem, men...

… hur gör ni när ni har för mycket böcker på "vänt-hyllan" och inte vet vilken ni vill läsa?

Jag har så många böcker. En hel del har jag köpt då de tilltalat mig på olika sätt, men många har jag också hittat när jag jobbade på boklagret, många av dem hade jag nog inte ens brytt mig om att titta på i bokhandeln etc men som av olika anledningar fångat mitt intresse.

Har nog en fem böcker nu som åkte tillbaka i hyllan efter att ha börjat läsa dem då det inte riktigt var vad jag kände för.

Annons:
Tarotstollan
2015-01-02 00:38
#1

De får ligga tills jag har tid att läsa dem. Jag har hundratals med böcker liggandes som jag inte läst.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Imasy
2015-01-02 00:43
#2

Ha ha, hundratals… Undra vad sambon skulle säga om jag hade det 😃

Imasy
2015-01-02 00:48
#3

Hehe, nu blev jag ju tvungen att räkna böckerna jag har på vänt, och det var "bara" 178 st om jag räknade rätt. så jag kanske ska ta tillbaka mitt påstående och sänka det officiella antalet en smula 😃

AilyAdams
2015-01-07 06:18
#4

Precis som du har jag några jag bara börjat på, som sedan jag påbörjat dem inte längre tilltalar mig. Jag fortsätter nog så, tills jag hittar en som tilltalar mig. För mig är det väldigt humörsstyrt och jag kan återvända till en bok jag inte gillade ena veckan för att verkligen älska den nästa.

 **************************
Heter det De eller Dem?

Upp till toppen
Annons: