Annons:
Etikettövrigt
Läst 1562 ggr
Tarotstollan
2/13/15, 8:36 PM

Bokrean.

Var och hämtade Akademibokhandelns katalog i dag, någon som hämtat den eller några andra kataloger?
Skall sätta mig och gå igenom den senare, hoppas att det finns något av intresse i den!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
molllyr
2/15/15, 1:37 PM
#1

Jag har kikat på adlibris och har hittat en del intressanta böcker där! Känns som att deras utbud är mycket större än på tex akadembokhandeln, så jag tror jag kommer handla på nätet.

Tarotstollan
2/15/15, 10:08 PM
#2

Ja, det kan väl knappast vara sämre än i katalogen. Tyckte det inte fanns något som jag blev sugen på att köpa. Hoppas att de kanske har andra böcker i affären som är mera kul!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Chimay
2/20/15, 10:59 AM
#3

jag tittade i katalogen och var inte speciellt imponerad om jag skall vara helt ärlig. Här däremot förhandsbokat 33 böcker från adlibris.

Självklart så kommer jag att gå och besöka både akademibokhandeln och sf-bokhandeln den 25, men tror inte de kommer att inhandlas så mycket. Dom brukar ju ha en del som bara en butik har, får se om de är något som man vill ha.

Har blivit besviken dom senaste åren av bokreorna, kanske är de så att jag köper mer böcker nu än va jag gjorde då, under hela året för på bokreorna köper jag mindre och mindre.

Imasy
2/20/15, 10:00 PM
#4

Jag hittade några pocket på Bokus som jag bokade i samband med att jag köpte några andra böcker.

Har inte ens bemödat mig med att kolla katalogerna/bokhandlarna. Tycker det är svårt att göra riktiga fynd där, inget som är värt att vänta på när priset är så pass högt endå.

Flöffo
2/24/15, 11:59 PM
#5

Jag kollade i katalogen och hittade 2 böcker, fanns inte mycket att välja mellan tycker jag.

//Flöffo

Tarotstollan
2/26/15, 6:31 AM
#6

Blir nästan alltid besviken på alla bokreor,  antingen har jag redan böckerna som jag är intresserad av eller så är de för dyra att köpa just nu och när jag sen får råd så är böckerna slut!🤪

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Flöffo
3/1/15, 10:17 PM
#7

Någon som köpt något? :)

//Flöffo

Imasy
3/2/15, 12:21 AM
#8

Jag hittade 11 pocket på adlibris/bokus på rean.

Tarotstollan
3/2/15, 1:03 AM
#9

Jag har hittat en bok jag vill ha men tyvärr har jag inte råd nu utan måste vänta till mars innan jag kan köpa den. Hoppas att den finns kvar då!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: