Annons:
Etiketterdiskussionerbokformat
Läst 845 ggr
Novelia
2016-02-22 18:08

Pocket svårt att få tag i

Börjar pocket bli "ute"? Jag vill helst ha pocket när jag köper böcker och några av dom böcker jag vill ha verkar inte finnas att få tag på i pocket, förut har ju allt alltid funnits i pocket känns det som.

Vet ni om dessa två finns i pocket och vart jag kan få tag i dom?

Emma - Jane austen¨

När livet börjar om - lucy dillon

I have no sympathy for people without empathy

  • Redigerat 2020-11-18 20:40 av Cireea
Annons:
vendelay
2016-02-22 18:18
#1

Jag köper bara pocket, allra mest från loppisar eller second hand-affärer. Det brukar finnas det mesta för typ alla säljer pocket-böcker! 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Novelia
2016-02-22 19:12
#2

Vilka mer sidor kan man köpa böcker ifrån förutom adlibirs, bokus & CDON?

I have no sympathy for people without empathy

Adelheid
2016-02-23 15:12
#3

#2 Amazon? Jag har också bestællt ifrån Ebay nær en bok skulle slæppas i Norge på engelska, flera månader efter att den slæpptes. Så då køpte jag den på e-bay i stællet. Ville ju ændå ha på engelska.

Dock har jag inget førslag om det ær svenska pocket du ær ute efter.

Följ min viktresa med LCHF på min blogg http://from88kilo.wordpress.com

Lavine
2016-02-24 22:48
#4

Klassiker på svenska kommer och går, det är inte alls samma utbud som på engelska t ex. Angående Emma kan du bara hoppas att den trycks av något förlag igen. Eller sök begagnat, det är ju inte så länge sedan den fanns. När livet börjar om är för ny för att finnas i pocket ännu, men den kommer helt säkert ges ut som pocketbok 6-10 månader efter att den inbundna kom ut (jag gissar bara angående tiden, men så brukar det vara). :-) P. S. Austens Emma finns tillgänglig som storpocket, men jag förstår att det inte är det du söker i första hand.

Novelia
2016-02-27 14:43
#5

Tack :)

I have no sympathy for people without empathy

Imasy
2016-02-29 21:40
#6

Har du kollat på bokbörsen eller tradera?

Annons:
Upp till toppen
Annons: