Annons:
Etikettromantik
Läst 1335 ggr
Zakaraa
9/22/16, 10:05 PM

Vilken är boken?

Hallå!
Jag håller på att göra mig själv galen för jag inte kan komma på varken vad boken heter eller vem författaren är. Det var ett par år sedan jag läste boken och började nyligen komma ihåg delar av boken men kan inte komma på vilken det är och jag kommer bli galen om jag inte får reda på det snart. Jag vet inte om det är en bok jag lånat av en väninna eller om jag ägde den själv. Min boksamling är nedpackad efter en flytt och står just nu på ett ställe jag inte minns exakt vart så kan inte titta om jag känner igen omslaget heller 😟
Så jag hoppas att någon av Er kanske känner igen det lilla jag kommer ihåg från storyn och kan hjälpa mig hitta rätt. Jag är nästan 100% säker på att boken är från Harlequin och är en av deras Historiska pocketböcker.

Det jag minns av storyn är att huvudpersonen, en kvinna står som modell för en konstnär. Många ädla damer går till konstnären för att få sina porträtt målade och han använder kvinnan som hjälp för att ge damerna den "perfekta kroppen" som de själva saknar men vill ha i tavlan. Jag är inte säker men jag har för mig att hon till slut även står som nakenmodell men är på väg att bli påkommen då ett gäng med män kommer in till konstnären och försöker hitta kvinnan som de vet är där men de kan inte hitta henne eftersom hon hinner gömma sig (i en skrubb eller liknande är jag rätt säker på…) förutom en av männen som hittar henne men ljuger för sina vänner om att hon fanns där.

Är det Någon som känner igen sig?

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
Herveaux
9/22/16, 10:44 PM
#1

Om du (mot förmodan) inte får svar här, så testa att maila till Harlequin och fråga.
Det kan ju vara värt ett försök iaf. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Zakaraa
9/23/16, 3:34 PM
#2

#1 Tack för tipset :)
Jag hade tänkt göra det också men det blev inte av igår men nu har jag mejlat även Harlequin. Jag hittade en kartong med böcker men den innehöll tyvärr bara gamla Pollux-böcker så mitt sökande går vidare.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Herveaux
9/23/16, 3:49 PM
#3

Jag var in och snokade runt lite på Harlequin´s hemsida igår, men utan lycka.

Det har inte bubblat upp några fler ledtrådar till varen titel eller författare?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Zakaraa
9/23/16, 8:55 PM
#4

#3 Nej tyvärr inte :( Förstår inte hur minst en flyttkartong med böcker kan försvinna i en villa på bara 77kvm… Finns ju inte direkt många ställen de kan finnas på 🤔

Får se om de själva kanske vet och svarar på måndag!

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Zakaraa
9/26/16, 2:48 PM
#5

De kunde inte hjälpa mig på Harlequin så får väl hoppas att någon här känner till något.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Upp till toppen
Annons: