Annons:
Etikettdiskussioner
Läst 775 ggr
Tarotstollan
2/25/18, 4:08 AM

Bokrean 2018.

Bokrean startar på tisdag 27/2!👍
Har ni redan bestämt vad ni skall köpa eller bara gå dit och se om ni hittar något?

Jag var och hämtade Akademibokhandelns katalog igår och har hunnit att bläddra igenom den.
Som vanligt inte så mycket som jag inte redan hade men ett fåtal böcker fanns, som jag kunde tänka mig att lägga händerna på.
Har gjort förhandsbeställning på nätet men där är det inte så mycket böcker. Skall kolla på andra sidor och se om jag kan hitta något mer.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
DogeLove
2/25/18, 9:56 PM
#1

Gäller det hela landet? Och hur mycket rea brukar det vara? Kanske ingen fråga du kan svarar på men frågar i fall att! :)

Tarotstollan
2/25/18, 11:21 PM
#2

Ja, det brukar gälla hela landet. Det kan variera men jag tror att ca 40 - 60 % är det vanligaste på ordinarie pris.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

DogeLove
2/25/18, 11:22 PM
#3

#2 Tack! :)

panini
2/26/18, 12:06 PM
#4

Förhandsbeställde fyra böcker från adlibris förra veckan och tänkte beställa fyra till på torsdag. Kommer säkert att hitta något inne på ICA sen också 👍

BrittaD
2/26/18, 12:20 PM
#5

Har beställt några - fack- och barnböcker - från Adlibris och Bokus. Finns riktigt fina barnböcker, tycker jag.  De skönlitterära som jag tycker är bra har jag oftast redan läst och/eller köpt. Vill helst läsa skönlitteraturen när den är helt ny och aktuell.

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

DogeLove
2/26/18, 8:29 PM
#6

Imorgon smäller det! :D

Annons:
Lavine
3/4/18, 9:51 PM
#7

Jag har börjat blygsamt med två fackböcker, Grejen med substantiv av Sara Lövestam, och Göran Häggs biografi över August Strindberg. Men det kommer nog bli mer så småningom.  🙂

Carrosh
3/4/18, 11:19 PM
#8

Var inne på Lars Hjalmars/Ugglan och hittade lite blandade böcker där inne. Bl.a. några av Dick Sundevall som jag inte hade.

Kikade lite i Akademibokhandelns reakatalog men blev mest besviken över att det än en gång var så mycket deckare och annat "skräp". Dock såg jag några klassiker jag är intresserad av, men har inte lyckats ta mig in till stan än för att se om några finns kvar.

Beställde dock några från Adlibris. Bl.a. "1356" av Bernard Cornwell och "Stjärndamm" av Lars Wilderäng.

Hur länge håller rean på? Bara denna vecka eller tills böckerna är slut?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Tarotstollan
3/4/18, 11:29 PM
#9

Jag fick tag i sista exemplaret av Bodil Malmstens "Loggböckerna 2005-2013.
Köpte också en konstbok om Gustav Klimt, är intresserad av hans bakgrunder inte själva bilden 😉!
Köpte också en bok om Elsie Johansson till mamma.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
3/5/18, 2:20 AM
#10

#8. Här på Akademibokhandeln brukar de ha rean i  2-3 veckor.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carrosh
3/5/18, 7:45 PM
#11

#10 Tack för svar! Då borde det vara likadant här.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: