Annons:
Etikettfantasy-sci-fi
Läst 1270 ggr
Thomas Vildström
4/20/18, 9:04 AM

"Amatör" ljudboksinläsare sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är kanske Sveriges bäste refuserade författare. Där vanliga författare bara får ett enkelt nej brukar jag ibland få halvsidor av förklaringar varför man inte vill ge ut mina texter. En stor anledning kan vara att dom är ganska kassa, i inlagan av mina självutgivna e-böcker står det uttryckligen att produkten är riktad mot kunder som är för blyga för att be om en återbetalning. 

Genren som jag skriver i är konstig scifi/fantasy  som lutar åt "pulp" hållet. Till dags dato har jag dragit in exakt 0 kr i intäkter för mina e-noveller och för att bevisa mitt avslappnade förhållande till verkligheten har jag nu beslutat att försöka göra en ljudbok av en av mina historier. Zombieälg vs Ekorrar är en solklar favorit och något jag säkert skulle få nobelpriset för om någon tog sig tid att läsa den?

Jag söker därför helt enkelt en uppläsare. 

Går du med sådana funderingar är detta verkligen din chans till berömmelse. Kan du få mitt skräp intressant kan det vara trampolinen till ära och berömmelse. Det som krävs är att du är en kolbaserad livsform, kan leverera en mp3 fil i 128 kbps, mono och att du är billig. Helst extremt billig.

Annons:
MonicaLagerquist
4/20/18, 9:09 AM
#1

Lycka till!

Stolt ägare till fem La permer

Herveaux
4/20/18, 9:53 AM
#2

Det låter som att min make skulle älska dina alster!
Verkar som att hans födelsedagspresent är säkrad. *phew*

Lycka till med framtida projekt!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: