Annons:
Etikettdigitala-medier
Läst 950 ggr
Kirya
2018-06-30 12:25

Tittar ni på Booktube?

Lite nyfiken om det är någon här som kollar på booktube? Alltså bokprat/ recensioner/tips på youtube :) Tittar själv väldigt mycket på en del engelska och amerikanska. Nyligen upptäckt ett gäng svenskar med vilket är kul, vilka tittar du på!? :D

Enkreativsjäl

Annons:
yeahsica
2018-06-30 18:28
#1

Jag tittar :) Följer ganska många, klistrar in listan nedan. Ett gäng svenska men mestadels engelsktalande. Favoriterna är Books with Emily Fox och BooksandLala (båda kanadensiska). Kollar dock inte på alla regelbundet, men många.

Kirya
2018-06-30 18:47
#2

#1 oj herre vilken lista 😂 Följer en aning färre än vad du har, men mina top är: A clockwork reader och Hailey in bookland 😊

Enkreativsjäl

yeahsica
2018-06-30 18:53
#3

#2 Ja, dom gillar jag också! Tycker det är kul att det är så många kandensiska booktubers, det känns som att övriga youtube är väldigt amerikanskt annars. 

Haha, du ska se min prenumerationslista över "vanliga" youtubers… ;) Hinner ju dock inte titta på alla regelbundet!

Kirya
2018-06-30 19:55
#4

#3 haha nä, har vissa själv som jag inte kollar regelbundet på :p det blir ju så. Man har inte tid för alla, och sen prioriterar man de man tycker bäst om :)

Enkreativsjäl

Tarotstollan
2018-06-30 22:37
#5

Har faktiskt inte ens hört talas om det, kanske för att jag inte hunnit utforska så mycket på Youtube ännu.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

panini
2018-07-01 17:16
#6

Älskar booktube! Kan kolla i timmar, älskar när andra också nördar sönder böcker. Kollar på en hel del olika, men mina favoriter är; BooksandLala PeruseProject InsaneReader LillyCReads WhittyNovels Thoughts on Tomes readbyzoe A Clockwork Reader AnaisReads Little Book Owl jessethereader Ariel Bissett emmmabooks

Annons:
IngaTrnqvist
2018-07-02 00:21
#7

Har inte haft så mycket tid att kolla den senaste tiden, men har några favoriter ändå:
Jesse the reader
Read by zoe
A clockwork reader
A book utopia
Emmma books
Hailey in bookland
Katytastic
Tashapolis

Sindri
2020-01-13 10:57
#8

Det  var något helt nytt för mig. Så häftigt - något att gå på upptäcksfärd i.

Upp till toppen
Annons: