Annons:
Etikettövrigt
Läst 548 ggr
Tant Grön
10/29/18, 10:39 AM

Bokquiz

Vilken litterär karaktär är du? http://bokquiz.se

Annons:
Tant Grön
10/29/18, 11:07 AM
#1

Anna på Grönkulla var jag.

Lavine
10/29/18, 9:40 PM
#2

Haha, jag hade gott hopp om denna quiz eftersom det fanns ett så klockrent svar för min del angående hockeytränande barn, men - jag blev Lisbeth?! Jag antar att man menar Salander. Hur gick det ens till? 

Det stämmer så lite som nånting kan stämma. 😂 Jag ville ju för tusan klä ut mig till Maria i Sound of Music, hur gick vi från det till Lisbeth Salander?! 😃  Ett riktigt roligt quiz annars.

MonicaLagerquist
10/30/18, 12:30 PM
#3

Lisbeth

Du är en riktig Lisbeth-typ! Egensinnig som få och kompromisslös när det verkligen gäller. Listig och spänningssökande kan även tilläggas. Du är den person vi kan lita på i alla väder och som vi allra helst vill ha i vårt lag – då känner vi oss säkra på att det kommer att gå bra. Vi som är din familj/vän känner oss hedrade att vara bland de få utvalda eftersom du är så sparsam med vilka du släpper in i ditt hjärta. Du är en liten stor person som vi alla är rädda om och håller mycket kär!

Stolt ägare till fem La permer

Effie
10/30/18, 3:21 PM
#4

Emma charmig besserwisser med tendens att lägga sig i. Får erkänna att jag inte tål henne, så det stammer nog. :-) Åtminstone delvis; lägger mig I, styr och staller, gör jag ogärna.


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Upp till toppen
Annons: