Annons:
Etikettdigitala-medier
Läst 810 ggr
BokDuvan
2019-01-21 07:56

Vilken ljudboksapp?

Vilka appar använder ni för att lyssna på ljudböcker? Vilka har det bästa innehållet inriktat mot mer tonåringar, har tidigare haft Bookbeat och tyckt det var bra, men det kanske finns bättre appar, finns det något sätt att jämföra de olika utbuden eller är det bara något man får upptäcka efter prenumeration?

Annons:
Carrosh
2019-01-21 09:51
#1

Undrade också väldigt mycket över utbuden, provade BookBeat själv förut, men tyckte den hoppade när man lyssnade på ljudböcker utanför hemmet. Nu läser jag mest e-böcker, men tycker att Nextory har ett rätt bra utbud. Jag kan kolla vad för utbud de har inom YA och ungdomsböcker om du vill? Bara att säga till!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

BokDuvan
2019-01-21 14:37
#2

#1 hur är utbudet för engelska böcker inom YA o för ungdomar? Är väl helst ute efter att kunna lyssna på de mer välkända tonårsböckerna på typ engelska eller svenska

Carrosh
2019-01-21 21:54
#3

#2 Jag skickar en lista i PM med de som finns i YA på engelska. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

panini
2019-01-21 22:01
#4

Jag har haft både Storytel, BookBeat och Nextory och jag föredrar de två första då de har ett väldigt bra utbud. Jag lyssnar bara på engelska böcker och de får in ganska mycket nytt hela tiden tycker jag, även nyligen utgivna. Något som är viktigt för mig är även hur funtionsvänlig appen är och att det "ser bra ut", vilket framförallt BookBeat ligger i framkant med.

Alla tre erbjuder ju även 2 veckors gratis prenumeration, så du kan ju testa och se vilken du gillar bäst. Sen så tror jag att alla tillåter en att se deras utbud på hemsidorna 🙂

BokDuvan
2019-01-21 22:18
#5

#4 har tillgång till Bookbeats utbud då jag fortfarande har appen och är inloggad, men ska absolut kolla in hemsidorna för att få lite tips!

Upp till toppen
Annons: