Bokrean!
Vilka har varit på bokrean? vad har ni köpt?
För mig blev det 11 böcker som ni kan se här
Jag tycker det är väldigt kul med rean. 🙂
Bokrean här har varit kass för min del, nästan inget Fantasy så hittade bara 2 böcker på ICA. Pappa dock hittade massvis med deckare. Adlibris har dock en fantastisk bokrea detta året så beställde 10 böcker därifrån som jag hoppas kommer snart ;)
Jag har hittills köpt två böcker på Akademibokhandelns rea "Den första kretsen" och "Mannen utan öde". Skrivna av två nobellpristagare. Planerar att beställa några fler från Adlibris.
// Nadja
#1 ah synd. Men bra att nätet finns då. :) Då blev det ju ändå hela tolv böcker för dig :)
#2 Åh låter jättespännande. jag vill själv läsa fler nobelpristagare. har bara läst några få ^^;;
Jag köpte några fina barnböcker: Elsa Beskow, Lennart Hellsing, en Muminbilderbok och Klas Klättermus - och bara till mig själv Hyllning till Katalonien av Orwell.
~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~
haflingerforum.nu
#4 åh härliga fynd! :)
Tyckte inte det fanns så mycket på rean som intresserade mig. Har ju bara kollat Akademibokhandeln här i stan på ett ställe, vet inte om de har samma böcker på båda ställena.
Jag har köpt 3 böcker, ett Korsordslexikon som mamma skall få i födelsedagspresent och 2 stycken böcker av Stephen King.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#6 ah förstår. Synd. Ja, jag hittade bara två böcker på Akademibokhandeln. Resten köptes på rean på Sciencefictionbokhandeln, Hedengrens och English bookshop :)
Jag hittade inte så många böcker på rean som jag var intresserad av men köpte en bok, Half bad på Akademibokhandelns rea. Ska bli kul att läsa :)
#8 hoppas den är bra 🙂
#9 Tack :)
Jag hittade inte heller så mycket jag var intresserad av, men jag köpte i alla fall två böcker: Konsten att ha sjukt låga förväntningar av Åsa Asptjärn samt Britt-Marie var här av Fredrik Backman :)
//Flöffo