Tips på feel good böcker
Mår just nu väldigt dåligt och skulle behöva tips på feel good böcker.
Stolt ägare till tre La permer
This book will save your life
https://www.adlibris.com/se/bok/this-book-will-save-your-life-9781862079335
Mvh // Johan
Jag tycker att alla böcker av Eli Åhman Owetz är riktiga feelgood. De är roliga, romantiska och riktigt må-bra-böcker.
Böckerna om Anna-Lisa börjar med En sommar på luffen. Hon läser en bok om en luffare och får för sig att hon ska ge sig ut på luffen en sommar. Hon tar lite jobb under vägen för att få pengar och sen besöka hennes älskade loppis/retrobitker. Får lift med en snygging…………ja nu ska jag inte berätta mer 😉
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Böckerna om Anna-Lisa är bra men tyvärr redan lästa/lyssnade.

#1 Lyssnar bara på svenska böcker.
Lucy Dillons böcker är bra och de räknar jag till feel good Lucy Diamonds böcker Jenny Colgans böcker är oxå riktigt bra.
Har du läst/lyssnat på Projekt Rosie? Jag skrattar så jag gråter när jag hör den. Folk med ångest och Mitt (inte så) perfekta liv är helt klart läsvärda. Kanske kan Eleanor Oliphant mår alldeles utmärkt vara något du gillar?
Jojo Moyes kanske inte räknas som en direkt feel good-författare men jag tycker att hennes böcker är varma och välskrivna med lyckliga slut. Ta hand om dig!
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Tack för alla tips.Ska försöka ladda ner några.
Vet att min mamma tycker om Jenny Colgans böcker, och som jag förstått är dom feelgood-aktiga :)