Litteratur iFokus

Litteratur

Etikett: författare
Läst 242 ggr
[EM_L]
0

Lupus Caritate/Wolf Love

Och så är lilla jag tillbaka med nya idéer xD. Just nu så tittar jag på en serie som heter Teen Wolf och fick idéer till en egen bok, story. Den är på engelska och har nyss publicerat den på Wattpad. Om någon är intresserad att läsa så är det bara att kommentera så skriver jag mitt användarnamn här. @AnimalsEML Mvh MEML

Cireea
1

Vad handlar boken om? 😃

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Lona
1

Ja, vad kul!👍

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[EM_L]
1

#1 Boken handlar om 17 åriga Mira Hirsh som bor i Storbritannien. En dag så dyker det upp en främmande ung man i ca 25-30 års åldern som bevakar henne och han dyker upp i samma stund som Miras vän Rhydian börjar att bete sig annorlunda och gömmer något. Även bortglömda minnen kommer tillbaka till Mira. Minnen som har placerats av fake minnen. Mira känner någon typ av dragkraft till denna unga man och får veta saker hon aldrig trott hon skulle få veta om hennes vänner och hon själv… Första kapitlet blir nog publicerat imorn! =-) #2 8-D

[EM_L]
0

#1 Boken handlar om 17 åriga Mira Hirsh som bor i Storbritannien. En dag så dyker det upp en främmande ung man i ca 25-30 års åldern som bevakar henne och han dyker upp i samma stund som Miras vän Rhydian börjar att bete sig annorlunda och gömmer något. Även bortglömda minnen kommer tillbaka till Mira. Minnen som har placerats av fake minnen. Mira känner någon typ av dragkraft till denna unga man och får veta saker hon aldrig trott hon skulle få veta om hennes vänner och hon själv… Första kapitlet blir nog publicerat imorn! =-) #2 8-D

[EM_L]
0

Kapitel ett är publicerat! Hoppas att ni gillar det och kommer att vilja läsa mer av boken när nya kapitel publiceras.