Annons:
Etiketterhemsidorköpessäljes
Läst 316 ggr
Magrat
2020-06-19 17:46

Begagnadeskolböcker.se?

Någon som hört talas om denna sida? Seriös eller inte? Maken behöver en bok för minerologi och vi är inte jättepigga på att slänga 1000:- på en bok till en 7,5poängskurs där vi redan köpt annan litteratur. Har någon hört gott om sidan eller får vi bita i det sura äpplet och lägga 1000:- på boken?

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

  • Redigerat 2020-11-18 20:42 av Cireea
Annons:
Cireea
2020-06-19 17:54
#1

Ingen sida jag hört om. Jag skrev däremot ett inlägg för en tid sedan och frågade efter hemsidor där man kunde köpa kurslitteratur. Länkar till det nedan. 

Ett par av svaren, som jag använt mig av själv, är Campusbokhandeln och Studentapan. Har ni kikat där? 

https://litteratur.ifokus.se/discussions/5dadca8f8e0e74263600b7c6-kurslitteratur?discussions-2


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Magrat
2020-06-19 20:10
#2

Vi har kikat där plus bokbörsen men då ligger alla på typ 1000:- Det är dyrt med studentlitteratur!

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Cireea
2020-06-19 21:11
#3

Ja tyvärr är studentlitteratur fruktansvärt dyrt 😭
En gång hade jag kurslitteratur som kostade mig 4000:- ungefär. Blev en tuff månad med 10 000:- från CSN och nästan hälften gick till kurslitteratur..


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Magrat
2020-06-19 21:24
#4

Vi lyckades faktiskt norpa åt oss en bok som någon vberkar ha tappat io en vattenpöl för 200:- så det kanske är värt att lägga 1000:- på den andra 😂

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Upp till toppen
Annons: