Litteratur iFokus

Litteratur

Läst 78 ggr
BrittaD
0

Nya i.fokus

Är det fler än jag som har svårt att hitta i den här nya i.fokusen?

Var finns tex den där "knappen" olästa som inledde alla trådar man deltog i? Lite opraktiskt att behöva scrolla ner förbi 200 inlägg i en tråd för att komma till slutet.

Och var är medlemsförteckningen?

För att bara nämna två frågetecken

~ Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår ~

haflingerforum.nu

Mitchika
1

Jag försöker skriva ihop en guide till det nya iFokus på The Sims iFokus baserat på medlemmars frågor och funderingar.

https://thesims.ifokus.se/discussion/1483307/nya-ifokus-efter-uppgraderingen

Du kanske hittar några av svaren du söker där! :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Carmarino
1

#0: Olästa-knappen finns inte längre, men när du varit inne och läst i en tråd så döljs de lästa kommentarerna nästa gång du öppnar tråden. Då ser du bara de nya.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Herveaux
3

Vi var/är alla mer eller mindre vilsna i pannkakan, för mig har det mesta lossnat känns det som.

Olästa knappen har gått i pension. Nu ska det istället fungera så att när du kommer tillbaka till en tråd där nya inlägg har kommit så "göms" de tidigare inläggen under en knapp som heter Visa lästa kommentarer och de nya inläggen visas nedanför trådstarten.
Trycker man på Visa lästa kommentarer så rullar hela tråden fram med alla inlägg som har postats i tråden.
Hm, det där lät mycket krångligare än det faktiskt är. Ber om ursäkt. 😏
Så här nära uppdateringen är det en del funktioner som inte fungerar helt som de ska ännu, den här är en av dem så vi får ibland scrolla långt.
Medlemsförteckning kommer komma tillbaka, men just nu jobbas det på att få andra saker att fungera.

// Harley

• Redigerat 2020-09-09 18:13 av Herveaux