Öppna eller stängda bokhyllor
Vilket skulle du välja om du fick välja att ha böckerna inne i ett skåp bakom glasdörrar eller ha dem i öppna hyllor utan dörrar.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Med tanke på katter (och katthår) i hemmet skulle jag extra mycket föredra bakom glasdörrar, men mina böcker står i öppna bokhyllor och samlar damm.
Sajtvärd Katter iFokus
Jag har öppna bokhyllor och trivs med det.
Kan se charmen med stängda och hade nog velat ha en stängd sektion för vissa böcker som kanske är lite "finare" eller äldre och därmed extra viktigt att dom tas hand om.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag har bokhyllor med glasdörrar för att det är snyggt och för att det inte dammar lika mycket. Sedan är det skönt att slippa katthåret som #1 skriver.
Jag önskar jag hade bokhyllor med stängda dörrar då det blir väldigt dammig med fåglar och kanin inne (speciellt då jag hade friflygande duvor inne var det mesta täckt av ett fint vitt puder här hemma).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Med tanke på hur dålig jag är på att städa - definitivt glasdörrar! Och bokhyllor i mängder, mina böcker får aldrig plats trots att jag gjorde mig av med hälften sist jag flyttade.
Det skar verkligen i hjärtat! ☹️
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Jag skulle vilja ha med glasdörrar för.
// Harley
Jag skulle vilja ha glasdörrar på mina bokhyllor. Har några skåp med dörrar och flera vanliga öppna bokhyllor.
/Désirée
Vi har bara böcker bakom glasdörrar. Ingen vill damma böcker.
#8 Tror du inte? 😂 Jag menar, det finns ju folk till allt. Kanske någon som har det som hobby.
Den bor inte här i så fall. 😉
hahaha nej inte här heller 😂
Önskar att jag hade haft bokhyllor med dörrar men jag har inte ens bokhyllor så det räcker, så jag staplar böcker på golvet.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jag har ju inga bokhyllor längre.
Ägen bra några få kokböcker.Resten har jag gjort mig av med.
Kokböckerna ligger i ett skåp i köket.
Min man har två sektioner med samlarböcker som skulle må bra av att få bo bakom stängda glasdörrar.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
- Redigerat 2020-12-14 07:31 av MonicaLagerquist
Jag hade helst valt dörrar utan fönster om jag hade några böcker.