Litteratur iFokus

Litteratur

Etiketterdiskussionerbokformatallmänt
Läst 98 ggr
Cireea
2

Vilket bokformat föredrar du?

Precis som rubriken lyder, vilket bokformat föredrar du?

Själv älskar jag inbundna böcker alternativt kartonnage då dom är väldigt lika varandra, tycker den typen av böcker är skönast att hålla i medan man läser. Dessutom håller dom, och ser fräschare ut, längst av de fysiska bokformaten och det tycker jag är viktigt.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Maleficum
2

Ljusböcker är favoriten hos mig! Om jag av nån anledning får för mig att läsa blir det e-bok.

Har svårt att läsa fysisk bok.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Sindri
0

Älskar vackra, inbundna böcker, men romaner/noveller läser jag bara i sängen/på resa etc så då måste det vara pocket.
Ljudbok vid enstaka tillfällen, e-bok kan vara praktiskt ibland.

kara_murray
0

Jag köper helst böcker inbundna men ibland även pocket. Vissa författare blir det bara i pocket.

MonicaLagerquist
0

Numera är det nedladdade böcker från Legimus för mig.

Stolt ägare till tre La permer

Pådrift?
0

Inbundna böcker är min favorit också. Bäst läskänsla, mer estetiskt tilltalande och rätt förvarade kommer de förhoppningsvis överleva mig med god marginal 😅

Att flyga är att misslyckas med att falla.

MonicaLagerquist
0

Jag ogillade pocketböcker på den tiden jag läste böcker.

Stolt ägare till tre La permer

Cireea
0

#6 Jag är inte heller ett fan av pocketböcker men har trots det en hög här hemma. Vissa finns tyvärr inte i något annat format, även om det är trist då pocket inte alls håller lika länge. Sen blir dom skitfula i ryggen efter en läsning.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Tarotstollan
0

Finast är väl de inbundna men de är ju ganska så dyra, så pocket är väl det jag föredrar. De är ju inte så tunga heller.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!