Litteratur iFokus

Litteratur

Etiketterövrigtdiskussioner
Läst 130 ggr
Cireea
2

Har du läst mer?

Inspirerad av en artikel som delades på sajten så blev jag lite nyfiken över era läsvanor det senaste året med tanke på covid.

Har ni läst mer än vanligt det gånga året?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Caeli
2

Jag har läst mindre. Lånar på biblioteket i vanliga fall och nu har det inte känts bra att gå dit.

Tidvis har de haft stängt för utlåning.

Emo
0

Jag har läst mindre. Det har blivit under 100 det senaste året men det beror inte på pandemin.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Lia
0

Jag vill säga ja. Jag har flera böcker som jag inte tagit mig tid till under alldeles för lång tid, och nu inväntar jag en ny leverans. Men jag har i alla fall som mål att läsa dessa under sommaren. Så jag väntar med mitt ja alltså.

Scorpio97
0

Nej, det har nog blivit ungefär lika. Jag har läst mer vissa perioder men istället har det inte blivit några böcker alls under andra perioder eftersom biblioteket varit stängt. Jag läser bara biblioteksböcker och är inte så förtjust i digitala böcker, så min läsning påverkas mycket av bibliotekets öppettider.

//Jessie

Tarotstollan
1

Det har blivit betydligt mindre för jag har inte orkat och nu vet jag varför.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

• Redigerat 2021-03-14 20:56 av Tarotstollan
MonicaLagerquist
0

Jag håller samma takt som vanligt.Runt 40 böcker i månaden.

Stolt ägare till tre La permer

Teddysmatte
0

Corona har inte påverkat läsvanorna för mig, däremot har jobbyte (på förra jobbet hade jag lyxen att kunna lyssna på böcker hela dagarna, det passar sig verkligen inte på det nya) påverkat väldigt mycket.

Sommmarblomma
0

Yes. Och jag läser vanliga böcker, får ont i huvudet av e-böcker och skärmar haha