Läsa på toaletten.
De flesta av oss läser väl lite överallt men vad tycker ni om att läsa inne på toaletten?
Obehagligt, äckligt, självklart eller vad tycker ni om det?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag läser inne på toaletten men bara mina egna böcker, aldrig böcker jag lånat från andra eller från biblioteket.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jo, det har hänt att jag läst böcker på toaletten. Oftast fick böcker följa med in i badrummet när jag bodde i lägenhet med badkar. Supermysigt att läsa i badet.
Själv bryr jag mig inte om folk tar med sig sina (eller mina) böcker när de går på toaletten.
// Harley
Jag sitter sällan länge så för mig räcker det med innehållsdeklarationen på nån flaska😃
/Maria
https://www.bokus.com/bok/9789177793991/svenska-dassboken/
Denna boken har min mamma hemma i sitt badrum 😉
Jag har alltid en bok på toaletten som jag läser. Böckerna jag har där är dock alltid mina egna.
När vi alla bodde hemma hade alltid jag och syskonen en hög med böcker i badrummet som byttes ut med jämna mellanrum, numer har jag sällan tid att läsa på toa men gör det ibland.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Nej, jag sitter aldrig på toan länge nog för att det ska kännas värt att ta med boken. Har tänkt läsa i badet någon gång men är så rädd att jag ska tappa boken i vattnet, haha
Jag tänker inget särskilt om att andra gör det. På tex biblioteksböcker antar jag att det är gott om bakterier oavsett
//Jessie
Nej, men innan katten flyttade in brukade jag alltid ha en tidning med sudoku i badrummet.
Hon håller en ju sällskap så man har inte direkt tid till att försöka lösa några av pusslen.
Har nästan alltid en bok i örat.Även när jag går på toa eller badar.
Kattutan men stolt Plåtis ägare