Litteratur iFokus

Litteratur

Etiketter: boktipsbokköpallmänt
Läst 102 ggr
Lona
2

Bokrean 2021

Nu är årets bokrea på gång!
Har ni spanat in något särskilt? Eller är det något ni hoppas kommer med?

Själv kör jag extra ekonomivarianten - spanar in de jag är intresserad av, finns de fortfarande kvar när det är 50% av reapriset så slår jag till.
Vänligare mot både plånboken och bokhyllan… 📚

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Tarotstollan
2

Ärligt talat har jag helt glömt av det men jag skyller på att jag är dålig.
Får gå in på Adlibris och se om jag kan hitta något.
Det finns alltid böcker av intresse men frågan är om de är tillräckligt bra att köpa eller att man tycker att man slösat pengar på skit?

Tack för att du påminde mig om rean! 😊

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

• Redigerat 2021-02-12 03:40 av Tarotstollan
Cireea
2

Bra påminnelse, tack Lona för den! 😍
Ska genast kika om jag hittar något.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Vista
1

#0 Haha, jag gör exakt likadant! I fysisk butik, ska tilläggas.

I de kataloger jag sett tyckte jag faktiskt inte att det var något som var särskilt intressant. Bara sånt jag redan sett.

Från Bokus har jag förbokat I väntan på Godot, det var en slump. Jag ville se eller läsa pjäsen och sökte och såg att den kommer att vara med på deras bokrea. Sedan kollade jag igenom deras utförsäljningssortiment och det blev lite gamla lyrikböcker också. Jag minns knappt, det blir spännande att se vad som kommer om två veckor!

Tarotstollan
1

Har suttit och kollat inne på Adlibris på reaböcker och jag hittar endast en bok jag skulle vilja ha!
Förr i världen skulle jag lätt kunnat beställa böcker för flera tusen men numera hittar jag ingenting!
Det kommer ju ut flera tusen nya böcker varje år och jag kan inte hitta någonting jag vill ha?! 😮

• Redigerat 2021-02-14 05:46 av Tarotstollan
Pyttelite
0

#4: Tråkigt att det ska vara så - kommer pappersboken att försvinna?

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Tarotstollan
1

#4. Nej, det tror jag inte men de kanske bara trycker upp små upplagor åt gången och så får man beställa dem och vänta på att de kommer.

Lona
0

#4: Vilken bok har du spanat in dig på?

Ja, det är trist att pappersböcker inte säljer så bra längre. Butikerna har dessutom ett betydligt mindre utbud än för några år sedan, även på nätet.

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Tarotstollan
1

Pris: 19 kr. Kartonnage, 2019. Skickas inom 7 vardagar. Köp Vi mot världen - BOK SIGNERAD AV JOAKIM & JONNA LUNDELL av Joakim Lundell, Jonna Lundell, Mia Gahne på Bokus.com. Boken har 4 st läsarrecensioner.